خرید کاملا اتوماتیک ووچر پرفکت مانی – PerfectMoney e-Voucher

خرید کاملا اتوماتیک ووچر پرفکت مانی – PerfectMoney e-Voucher

[box type=”bio”]

لطفا توجه کنید که ووچر های پرفکت مانی ما هیچ گونه محدودیت مقدار ندارند (مقادیر از پیش تعیین شده نیستند) و شما به هر مقدار دلاری که بخواهید می توانید ووچر دریافت کنید
سفارشات خرید ایووچر با مقادیر زیر ۱ دلار قابل انجام نیست

سفارشات خرید ایووچر و پرفکت مانی با مبلغ ۱۰۰۰ دلار به بالا آنی انجام نخواهند شد.

[/box]



[box]

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “نمی شناسد” (مثل پرفکت مانی و  بیت کوین ) روی سایت https://farhadexchange.net   انجام می شود.  

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “می شناسد” (مثل وبمانی، پیپال، ) روی سایت https://farhadexchange.com   انجام می شود.  

[/box]

۱٫     برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت – خرید ووچر پرفکت مانی – ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):

برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:

https://farhadexchange.net/signup.php

و مشخصات خود را وارد نمایید

[box]

نکته ی ۱ : توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد.

نکته ی ۲ : ثبت نام در سایت کاملا ساده طراحی شده است

نکته ی ۳ : چنانچه پیام “وریفای با تلفن ثابت” را در هنگام اجرای سفارش دریافت کردید با ساپورت های سایت تماس بگیرید. شماره تلفن ثابتی از خود ارائه فرمایید. . پس از وریفای شدن دیگر بدون محدودیت می توانید خرید کنید و دیگر چنین پیغامی را نخواهید دید. 

نکته ی ۴ : مسئولیت حساب شما با خود شماست. چنانچه کسی از طریق مشخصات یوزرنیم و پسورد شما وارد سایت شود و عملیات کلاهبردارانه انجام دهد، مسئولیت با خود شما خواهد بود. بنابراین در حفظ یوزرنیم و پسورد خود کوشا باشید و همانطور که قبلا گفته شد از آدرس با https  به جای http استفاده فرمایید. 

نکته ی ۵ :  باز کردن حساب در https://farhadexchange.com   و  https://farhadexchange.net به طور کاملا مجزا انجام می شود. 

نکته ی ۶: ارسال ریال برای ما در همه حال احتیاج به احراز هویت دارد. 

[/box]



ثبت نام ۱

(برای بزرگ دیدن عکس فوق روی آن کلیک کنید)

دکمه ی Sign Up (ثبت نام) را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است.

(برای بزرگ دیدن عکس فوق روی آن کلیک کنید)

اکنون روی سایت در قسمت “ورود اعضا”  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:

کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود:

برای خرید ووچر پرفکت مانی –  eVoucher PerfectMoney –  به طور کاملا اتوماتیک در کنترل پنل خودتان روی تبادل ارزهای الکترونیک بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم تبادل – اکسچنج –  برای شما نمایش داده خواهد شد:

در کادر بالایی فرم اگر قصد دارید کل کار اتوماتیک انجام شود و به محض واریز وجه ریالی از طریق سیستم شتاب،  ووچر پرفکت مانی در حساب شما نمایش داده شود ، واریز وجه به  درگاه آنلاین Iran Shetab Cards را انتخاب فرمایید. در صورت انتخاب درگاه شتاب کارت، واریز شما از درگاه اینترنتی انجام می شود و بلافاصله پس از واریز ووچر پرفکت مانی در حساب شما نمایش داده خواهد شد. شرکت پرفکت مانی از طریق API  خود این امکان را در اختیار  قرار داده است که به طور اتوماتیک و پس از واریز وجه از سوی شما ، مشخصات ووچر پرفکت مانی – به هر مقدار مورد نیاز شما – را در اختیارتان قرار دهیم.

 توجه بفرمایید که در این حالت که از درگاه IRAN Shetab Cards  واریز انجام می شود واحد پول به “ریال” است

همچنین در کادر پایینی e-voucher Usd را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نیاز را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز ووچر پرفکت مانی (این تعداد حداقل ۱ دلار پرفکت مانی است)، به طور اتوماتیک معادل آن به ریال در کادر بالایی نمایش داده می شود. در دو کادر پایین نیز ابتدا شماره حساب دلاری ووچر پرفکت مانی از شما خواسته می شود که جای آن را خالی بگذارید و سپس ایمیل خود را وارد کنید و “ادامه”  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید.

توجه: حداقل مقدار خرید ووچر پرفکت مانی ۱ دلار است. 

در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد.

 عدد نمایش داده شده در تصویر “کد تایید”  را در کادر خالی وارد کنید  و “تایید”  را بزنید:

پس از زدن دکمه ی “تایید” سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی شماره سفارش و فیلد ممو – Memo –  و  انتخاب درگاه بانکی و  دکمه ی PAY ONLINE است مشاهده خواهد شد.  فیلد ممو – Memo – کاملا اختیاری هست و برای دادن توضیح اضافی در مورد سفارش بکار می رود.  در این فیلد می توانید اطلاعات و توضیحاتی که فکر می کنید لازم هست را به زبان انگلیسی یا فارسی وارد کنید. 

برای پرداخت آنلاین و ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین روی PAY ONLINE  کلیک کنید.

فرم درگاه  امن آنلاین  را پر بفرمایید. مشخصات کارت شتاب خود را وارد کنید و سپس روی “پرداخت” کلیک کنید تا وجه سفارش خرید ایووچر از حساب شما کسر شود.

ووچر پرفکت مانی ۵

(برای بزرگ دیدن عکس فوق روی آن کلیک کنید)

پس از پرداخت موفقیت آمیز صبر کنید تا بانک شما را به سایت ما ارجاع دهد

ووچر پرفکت مانی ۶

با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت ریالی و هم دریافت ووچر پرفکت مانی هست مشخصات ووچر پرفکت مانی در اختیار شماست و می توانید آن را در هر سایت دلخواه خرج کنید.

هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید. ما همیشه در خدمت گذاری آماده هستیم.

۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲