خرید اتوماتیک پرفکت مانی

خرید اتوماتیک پرفکت مانی

خدمات تازه (شامل خرید و فروش پرفکت مانی – خرید و فروش بیت کوین – تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین و برعکس به طور کاملا اتوماتیک – در:

FARHADEXCHANGE.NET – پرفکت مانی

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “نمی شناسد” (مثل پرفکت مانی بیت کوین ) روی سایت https://farhadexchange.net   انجام می شود.  

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “می شناسد” (مثل وبمانی، پیپال، ) روی سایت https://farhadexchange.com   انجام می شود.  

۱٫     برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت – خرید پرفکت مانی – ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):

برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:

https://farhadexchange.com/signup.php

و مشخصات خود را وارد نمایید

نکته ی ۱ : توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد.

نکته ی ۲ : ثبت نام در سایت کاملا ساده طراحی شده است . با اینحال یک “سیستم کاملا هوشمند” کلیه ی فعالیت های سایت را برای اقدامات کلاهبردارانه رصد می کند.

نکته ی ۳ : چنانچه پیام “وریفای با تلفن ثابت” را در هنگام اجرای سفارش دریافت کردید با ساپورت های سایت تماس بگیرید. شماره تلفن ثابتی از خود ارائه فرمایید. پس از وریفای شدن دیگر بدون محدودیت می توانید خرید کنید و دیگر چنین پیغامی را نخواهید دید. 

نکته ی ۴ : مسئولیت حساب شما با خود شماست. چنانچه کسی از طریق مشخصات یوزرنیم و پسورد شما وارد سایت شود و عملیات کلاهبردارانه انجام دهد، مسئولیت با خود شما خواهد بود. بنابراین در حفظ یوزرنیم و پسورد خود کوشا باشید و همانطور که قبلا گفته شد از آدرس با https  به جای http استفاده فرمایید. 

نکته ی ۵ :  باز کردن حساب فقط در https://farhadexchange.com  امکان پذیر است و عضو https://farhadexchange.com به طور مجدد باید عضو https://farhadexchange.net بشوند.

1

دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:

2

اکنون روی سایت در قسمت Members Login  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:

کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود:

برای خرید پرفکت مانی – PerfectMoney –  به طور کاملا اتوماتیک در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:

در کادر بالایی فرم اگر قصد دارید کل کار اتوماتیک انجام شود و به محض واریز وجه پرفکت مانی در حساب شما باشد ، واریز وجه به  درگاه آنلاین ایران شتاب کارت  را انتخاب فرمایید. در صورت انتخاب درگاه ایران شتاب کارت ، واریز شما از درگاه اینترنتی انجام می شود و بلافاصله پس از واریز پرفکت مانی در حساب شما خواهد بود. شرکت پرفکت مانی این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به طور اتوماتیک و پس از واریز وجه از سوی شما ، کاملا خودکار حساب شما را شارژ نماییم.  شارژ حساب شما پس از تایید واریز ریالی توسط شرکت پرفکت مانی تضمین شده است. توجه بفرمایید که در این حالت که از درگاه ایران شتاب کارت واریز انجام می شود واحد پول به ریال است

همچنین در کادر پایینی PerfectMoney usd را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نیاز را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز پرفکت مانی(این تعداد حداقل ۰٫۲ دلار پرفکت مانی تعیین شده است)، به طور اتوماتیک معادل آن به ریال در کادر بالایی نمایش داده می شود. در دو کادر پایین نیز ابتدا شماره حساب دلاری پرفکت مانی خود را که با حرف U انگلیسی شروع می شود (توجه بفرمایید که شماره حساب شما در پرفکت مانی  با شماره آی دی شما در پرفکت مانی متفاوت هست. در اینجا ما شماره حساب دلاری شما را در پرفکت مانی  احتیاج داریم که با حرف U  انگلیسی آغاز می شود) و سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید:

در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد.

 عدد نمایش داده شده در تصویر Verification Code را در کادر خالی وارد کنید  و Confirm  را بزنید:

پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی شماره سفارش و فیلد ممو – Memo –  و  انتخاب درگاه بانکی و  دکمه ی PAY ONLINE است مشاهده خواهد شد.  فیلد ممو – Memo – کاملا اختیاری هست و برای دادن توضیح اضافی در مورد سفارش بکار می رود.  در این فیلد می توانید اطلاعات و توضیحاتی که فکر می کنید لازم هست را به زبان انگلیسی یا فارسی وارد کنید.

برای پرداخت آنلاین و ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین روی PAY ONLINE  کلیک کنید.

فرم درگاه  امن آنلاین  را پر بفرمایید. مشخصات کارت شتاب خود را وارد کنید و سپس روی “پرداخت” کلیک کنید تا وجه سفارش خرید پرفکت مانی از حساب شما کسر شود.

پس از پرداخت موفقیت آمیز صبر کنید تا بانک شما را به سایت ما ارجاع دهد

10

پس از ارجاع به سایت ما عکس زیر را مشاهده می کنید.اینجا یک کد ۴ رقمی برای امنیت بیشتر تراکنش ها به تلفن همراه تایید شده شما ارسال می شود.کد را در قسمت مورد نیاز وارد کنید و submit را بزنید.

با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت ریالی و هم دریافت پرفکت مانی هست حساب پرفکت مانی خود را چک کنید. این حساب باید به طور اتوماتیک شارژ شده بود. انجام شارژ اتوماتیک توسط شرکت پرفکت مانی تایید و تضمین شده است.

چنانچه به علت کندی اینترنت – یا استفاده از اینترنت همراه – در مرحله ی آخر صفحه ی بالا برایتان ظاهر نشود ، دکمه ی Back  را روی مرورگر خود بزنید تا با بازگشت به سرور اصلی ، صفحه ی فوق ریفرش شود و پیام دریافت پرفکت مانی را دریافت کنید. اگر با یک بار زدن دکمه ی Back  صفحه ی فوق ظاهر نشود این کار را تا گرفتن نتیجه تکرار نمایید.

همانطور که قبلا گفته شد در حالت اتوماتیک کمترین میزان خرید پرفکت مانی ۰٫۲ دلار است و واحد پول ایران نیز “ریال” در نظر گرفته شده است.

هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت از طریق تلگرام،تیکت و تلفن در میان بگذارید.

۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

خوش باشید.

7 thoughts on “خرید پرفکت مانی (PerfectMoney) با ریال ایران به طور کاملا اتوماتیک و لحظه ای – با پرداخت از کارت شتابی”
  1. سلام
    خرید پرفکت مانی غیر فعاله؟
    این سایت که خالیه.
    از کجا میتونم پرفکت خرید کنم؟

  2. سلام.
    چگونه از شماره حساب دلاری خود در پرفکت مانی مطلع شویم؟
    primary E-currency Account ID چیست؟ و از کجا دریافت کنم؟

    1. سلام

      حساب که باز کنید در پرفکت مانی شماره حسابتون در کنترل پنلتون قابل مشاهده است.

Comments are closed.