خرید بیت کوین – Bitcoin

خرید بیت کوین به طور اتوماتیک

#بیتکوین

#Bitcoin

خدمات تازه (شامل خرید و فروش پرفکت مانی – خرید و فروش بیت کوین – تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین و برعکس به طور کاملا اتوماتیک)  در:

FARHADEXCHANGE.NET 

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “نمی شناسد” (مثل پرفکت مانی و بیت کوین ) روی سایت https://farhadexchange.net   انجام می شود.  

توجه: خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی که شرکت وبمانی به رسمیت “می شناسد” (مثل وبمانی، پیپال ) روی سایت https://www.farhadexchange.com   انجام می شود.  

۱٫     برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت – خرید بیت کوین – ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):

برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:

https://farhadexchange.com/signup.php

و مشخصات خود را وارد نمایید (لطفا مشخصات خود را صحیح وارد نمایید تا در تطابق شماره حساب های شما و حساب وبمانی شما مشکلی ایجاد نشود):

نکته ی ۱ : توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد.

نکته ی ۲ : ثبت نام در سایت کاملا ساده طراحی شده است .

نکته ی ۳ : چنانچه پیام “وریفای با تلفن ثابت” را در هنگام اجرای سفارش دریافت کردید با ساپورت های سایت تماس بگیرید. پس از وریفای شدن دیگر بدون محدودیت می توانید خرید کنید و دیگر چنین پیغامی را نخواهید دید. 

نکته ی ۴ : مسئولیت حساب شما با خود شماست. چنانچه کسی از طریق مشخصات یوزرنیم و پسورد شما وارد سایت شود و عملیات کلاهبردارانه انجام دهد، مسئولیت با خود شما خواهد بود. بنابراین در حفظ یوزرنیم و پسورد خود کوشا باشید و همانطور که قبلا گفته شد از آدرس با https  به جای http استفاده فرمایید. 

نکته ی ۵ :  دو سایت https://farhadexchange.com و https://farhadexchange.net از نظر عضویت از هم جدا هستند. در هر کدام باید به طور جداگانه عضو شوید. 

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.farhadexchange.com/signup.php

1

دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:

2

اکنون روی سایت در قسمت Members Login  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:

کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود:

برای خرید بیت کوین – BitCoin –  به طور کاملا اتوماتیک(حساب باید بطور کامل وریفای باشد)در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:

در کادر بالایی فرم اگر قصد دارید کل کار اتوماتیک انجام شود و به محض واریز وجه بیت کوین در حساب شما باشد ، واریز وجه به  درگاه آنلاین ایران شتاب کارت(iran shetab card) را انتخاب فرمایید. در صورت انتخاب درگاه ایران شتاب کارت ، واریز شما از درگاه اینترنتی انجام می شود و بلافاصله پس از واریز ریال، بیت کوین در حساب شما خواهد بود. شرکت بیت کوین بلاک چین این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به طور اتوماتیک و پس از واریز وجه از سوی شما ، کاملا خودکار حساب بیت کوین شما را شارژ نماییم.  شارژ حساب شما پس از تایید واریز ریالی توسط شرکت بیت کوین بلاک چین تضمین شده است.

****توجه بفرمایید که در این حالت که از درگاه ایران شتاب کارت واریز انجام می شود واحد پول به ریال است.****

همچنین در کادر پایینی Bitcoin BTC را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نیاز را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز بیت کوین، به طور اتوماتیک معادل آن به ریال در کادر بالایی نمایش داده می شود.

در دو کادر پایین نیز ابتدا آدرس بیت کوین خود را  وارد کنید و سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید.(علاوه بر ادرس بیت کوینی که در سایت های دیگر دارید میتوانید از ادرس بیت کوینی که سایت ما پس از ثبت نام به صورت رایگان در اختیارتان میگذارد نیز استفاده کنید)*این ادرس را میتوانید از قسمت وضعیت حساب مشاهده کنید

توجه: آدرس بیت کوین یک سری مشابه زیر است:

۱۸duwCXM1f3dPJCCPx1DJCT74LsNPeDm6b

در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد.

 عدد نمایش داده شده در تصویر Verification Code را در کادر خالی وارد کنید  و Confirm  را بزنید:

پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی شماره سفارش و فیلد ممو – Memo –  و  انتخاب درگاه بانکی و  دکمه ی PAY ONLINE است مشاهده خواهد شد.  فیلد ممو – Memo – کاملا اختیاری هست و برای دادن توضیح اضافی در مورد سفارش بکار می رود.  در این فیلد می توانید اطلاعات و توضیحاتی که فکر می کنید لازم هست را به زبان انگلیسی یا فارسی وارد کنید.

برای پرداخت آنلاین و ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین روی PAY ONLINE  کلیک کنید.

فرم درگاه  امن آنلاین  را پر بفرمایید. مشخصات کارت شتاب خود را وارد کنید و سپس روی “پرداخت” کلیک کنید تا وجه سفارش خرید بیت کوین از حساب شما کسر شود.

پس از پرداخت موفقیت آمیز صبر کنید تا بانک شما را به سایت ما ارجاع دهدbuybtc5

پس از ارجاع به سایت ما عکس زیر را مشاهده می کنید.اینجا یک کد ۴ رقمی برای امنیت بیشتر تراکنش ها به تلفن همراه تایید شده شما ارسال می شود.کد را در قسمت مورد نیاز وارد کنید و submit را بزنید.

با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت ریالی و هم دریافت بیت کوینهست،  حساب بیت کوین خود را چک کنید. این حساب باید به طور اتوماتیک شارژ شده بود. انجام شارژ اتوماتیک توسط شرکت بیت کوین بلاک چین تایید و تضمین شده است.

 چنانچه اعشار بیشتر از یک دهم در اسکرین نمایش داده نشد نگران نشوید. سیستم در پس زمینه محاسبات را تا ده میلیونیوم اعشار محاسبه می کند.

هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت از طریق تلگرام،تیکت،تلفن در میان بگذارید.
۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶_۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰_۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

خوش باشید.

7 thoughts on “راهنمای خرید بیت کوین به طور اتوماتیک از فرهاد اکسچنج”
  1. باسلام،اقا فرهادشمانمینویسیدکه همون اول وریفای میخواد،بنده بصورت انی بیت کوین را لازم داشتم(هرچندمقدارآن کم باشد!)اما حالا میبینم در ته صفحات پشتیبانی اسمی از وریفای اومده! من حاضربه دادن لطلاعات شخصیم نیستم،لطفا پولم رو مرجوع کنید
    #۲۷۵۵۸۷۱۲۹

    1. این سفارش رو ما بخاطر روی گل شما انجام دادیم. دفعه ی بعد وریفای کنید حتما.

      همچنین در راهنمای بالا شما اگر بخوانید لااقل ده مرتبه نوشته شده که اگر برای ما ریال می فرستید باید حتما وریفای کنید.

  2. باسلام…من بیت کوین از سایت شما خریداری کردم ولی نه با جهان پی با بانک سامان واریز کردم و با بیت کوین دریافت کردم…ولی هنوز بیت کوین به حسابم واریز نشده…شماره حساب بیت کوین من درسته ولی گفتم که چه قدر طول میکشه تا بیت کوین به حسابم واریز بشه؟؟؟؟؟

  3. سلام در سایتتون در خصوص چگونگی فروش بیت کوین چیزی ننوشتید – مثلا من بیت کوین خریدم میخوام حالا بفروشم و ریالش را دریافت کنم – چگونه این کار انجام میشه ؟

Comments are closed.