بلاک چین

کوین تلگراف موثرترین افراد  ارز های بازار کریپتو وبلاک چین را رتبه بندی کرده است. افرادی که تاثیرگذار در سرمایه این تکنولوژی بوده اند و به پیشرفت آن کمک کرده اند.

اما معیارهای این رتبه بندی چیست؟ما تعداد منشن هایی که هر یک داشتند را در نظر گرفتیم و مطابق با آن رتبه بندی کردیم.

در داستان ارزهای کریپتو و بلاک چین یکی مبتکر تکنولوژی و دیگری ادامه دهنده آن بوده است.اگر چه هیچ زمان مشخصی برای شروع و پایان در دسترس نیست، این تکنولوژی که در ابتدا از هیچ اغاز به کار کرده و در طول یک دهه انچنان رشدی داشته که حالا به یک پدیده جهانی بدل شده است.

سال گذشته ارز های کریپتو رشد قابل توجهی داشت و قیمت آن در بازار ها افزایش یافت.حتی بیت کوین از ۲۰ هزار دلار فراتر رفت و بقیه ارزها نیز مانند اتریوم رشد چشمگیری داشتند.

این پبشرفت قابل توجه، مدیون افراد مبتکر این تکنولوژی و افرادی است که به پیشرفت آن کمک کردند.

Andreas Antonopoulos یکی از تاثیرگذار ترین افراد در پیشرفت بیت کوین با کتاب محبوب خود به نام “mastering bitcoin” است.وی یکی از اولین سرمایه گذاران در زمینه بلاک چین است و با دفاع از این تکنولوژی به رشد آن کمک کرد.

Vitalik Buterin که ۷ سال است در زمینه رمزنگاری و کدگذاری فعالیت می کند به این رشد کمک شایانی کرده است من جمله، کمک به ایجاد اتریوم در ۲۰۱۴ که دومین ارز بزرگ دنیا است.

در این رده بندی باید افراد فعال در رسانه ها که در مورد ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین صحبت میکنند را نیز تاثیر گذار دانست. Laura Shin و Perianne Boring. از این دسته افراد هستند.

برای مشاهده رتبه بندی کامل توسط cointelegraph  اینجا کلیک کنید.