با توجه به آخرین اطلاعات موجود دروبسایت coinmarketcap.com، کل سهام موجود در بازار ارزهای دیجیتالی، که روز شنبه به ۳۳۰ میلیارد دلار افزایش یافت، ۳۲۱ میلیارد دلار بود.

بررسی  قیمت سه رمز ارز بزرگ

بیت کوین (BTC / USD) عزم خود را جزم کرد که سطح قیمت ۱۲۰۰۰ دلار را در روز شنبه آزمایش کند  و روز را با اختصاص ۲٫۲٪  کل حجم معاملات بازار به پایان رساند. در روز یکشنبه، این  ارز نوسانات محدودی داشت  و با قیمت  ۱۱،۲۵۰ دلار معامله شد. سطح  قیمت بحرانی این رمز ارز  ۱۱،۵۰۰ دلار و ۱۲،۰۰۰ دلار (۳ ژوئیه / ژوئیه ۴ بالا) در حالت خوش بینانه، ۱۰،۷۵۰ دلار  و ۱۰،۰۰۰ دلاردر بدبینانه ترین شرابط ممکن  پیشبینی می گردد.

اتریوم  (ETH / USD) پس از رسیدن به سطح بحرانی ۳۰۰ دلاری ،در روز شنبه به ۲۸۸ دلار کاهش یافت. امروز، این ارز مسیر دشواری را طی کرده  و در حال نزدیک شدن به سطح قیمت بسته دیروز است. با جابجایی بیش از ۳۰۰ منطقه ای ، این ارز می تواند دوران صعود تازه ای را در قیمت تجربه کند. در حالت بدبینانه، ۲۸۰ دلار را می توان به عنوان حمایت اولیه در نظر گرفت.

 (XRP / USD) روز گذشته، پس از اضافه کردن ۲٫۶٪، با رشد  بیش از ۱٪ در روز ،۰٫۳۹۳۵ دلار افزایش یافت. انتظار می رود توقف اول قیمت در سطح  ۰٫۴۰ دلار و ایستگاه دوم نیز در سطح ۰٫۴۱۶۰ دلار دیده شود. از سوی دیگر، ۰٫۳۷۴۰ دلار (کمترین نرخ ۵ ژوئیه) به عنوان اولین پشتیبان و با قیمت  ۰٫۳۶۸۰ دلار (پایین ترین نرخ ۱۷ می) هماهنگ شده است.

https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/cryptocurrency-market-update-majors-see-mixed-trading-action-on-sunday-201907071057

پاسخی بگذارید