ریبیت چیست؟

ریبیت چیست؟

Rebate

ریبیت چیست؟ آتو آی بی کدام است؟ آی بی شدن برای خود چه اهمیتی دارد و چه منافع و مضراتی می تواند داشته باشد؟ در ویئوی زیر سعی شده به طور خلاصه به این سوالات پاسخ داده شود. مطالب خصوصا برای معامله گران جوان می تواند کاملا مورد استفاده قرار گیرد.

این ویدئو حدود شش – هفت سال قبل تهیه شده است و بنابراین آنجا که از عدم رونق بورس تهران صحبت می شود متعلق به همان دوره است و البته کیست که نداند هم اکنون نیز که شاخص تپیکس بورس از ۴۴۰۰۰ واحد می گذرد و هر روز رکوردهای جدید از خود بجای می گذارد،  ارزش دلاری اش تازه به نصف ارزش دلاری سال قبل خود رسیده است.  هیاهو برای هیچ.

همچنین مطالب مربوط به کارگزار FXOpen  قدیمی و مربوط به همان دوره است. هر چند در حال حاضر بسیاری گارگزاران Bonus ارائه می دهند و روی بسیاری از کارگزاران می توان اتو آی بی را اجرا کرد. اکنون بسیاری کارگزاران اتوآی بی را قانونی می دانند.

“ایده های” ارائه شده در ویدئو اما همیشه تازه هستند و هیچ گاه کهنه نمی گردند اگر چه صدها سال از عمرشان بگذرد.

توجه: مطالب ارائه شده راجع به آی بی و بروکر مربوط به سال ۸۵ -۸۶ می باشد. در حال حاضر هر گونه فعالیت شرکت های فارکسی و آی بی گری از طرف قانون گزار – سازمان بورس اوراق بهادار –  در قوانین جمهوری اسلامی ایران “غیر قانونی” اعلام شده است. 

لینک دانلود ویدئو

پاسخی بگذارید