میراث

بازار ارزهای کریپتو با سرعت بالایی رو به حرکت است. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا در این بازار سرمایه گذاری کرده اید.اما تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی بمیرید چه بر سر این دارایی های شما می اید؟این دارایی های شما در پس چندین رمز عبور ها و کلید های خصوصی میماند. چگونه وارث های شما قادر خواهند بود تا به این سرمایه های شما دسترسی داشته باشند؟برای خواندن پاسخ این سوال تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شما احتمالا به این قسمت از سرمایه های خود به عنوان میراث خود فکر نکرده اید اما این هم قسمتی از میراث شما است و باید به آن فکر کنید. تعداد افراد که ناگهانی فوت میکند کم نیست. ممکن است که شما ناگهانی به سکته قلبی و سکته مغزی یا حوادث دچار شوید و جان خود را از دست بدهید.در هر حال شما باید به تمامی دارایی هایی که بعد از مرگ شما بر جا خواهد ماند فکر کنید.

شما باید برای انتقال آسان میراث خود به خانواده خود از قبل به فکر باشید.شما نمیتوانید رمز های خود را در اختیار بقیه بگذارید در حالی که از مرگ خود بی خبر هستید.safe haven برای این کار راه حلی دارد.یک پلتفرمی ایجاد کرده است و با آن امور وراثت و حفاظت از ارز های شما را مدیریت می کند.بنابر این شما دیگر نباید نگران آن باشید.

شما میتوانید کلید های کیف پول های خود را به آن ها بسپارید تا در نهایت امنیت برای شما، کلید های شما را با فرزندانتان به اشتراک بگذارند.شما افراد مورد اعتماد خود را به آن ها معرفی میکنید و آن ها پس از مرگ شما اطلاعاتتان را با آن افراد به اشتراک می گذارند.هدف اصلی آن ها این است که افراد از دارایی ها و سرمایه گذاری های خود حتی پس از مرگ نیز با خبر باشند.

آن ها چگونه کار میکنند؟

در این شبکه افرادی که سرمایه گذار هستند والدین یا مبتکر نامیده می شوند. این فرد می خواهد اطلاعاتش شامل رمز عبور ها و کلید خصوصی را بین فرزندانش به اشتراک بگذارد.او با تشکیل لیستی از افرادی که میخواهد این اطلاعات در دست آن ها قرار بگیرد این کار را انجام می دهد.

این اطلاعات در نهایت به عنوان یک قرارداد هوشمند روی بلاک چین اتریوم ذخیره می شود.این سایت برای این مشکل پاسخی متفاوت از دیگران داده است.توسعه دهندگان معتقدند کار این سایت چیزی فراتر از یک قرارداد هوشمند است.آن ها ظاهرا یک قراردادی ایجاد می کنند تا زمانی که یک فرد اجازه داشته باشد از این سایت استفاده کند تا کلید های خصوصی فرد دیگری را تحویل بگیرد.

به جز سایت و مقاله های آن اطلاعات دیگری از این سایت در دسترس نیست.با این حال به نظر میرسد آن ها یک سیستم امن برای حفاظت از سرمایه های شما در بلاک چین به وجود آورده اند.پروژه ACO این سایت نیز در تاریخ  ۲۴/۰۲/۲۰۱۸ شروع شده است و پس از آن میتوان گفت که این ایده موفق است یا خیر.