خرید وبمانی

سلام بر دوستان و عزیزان،

  1. بیست و چهارم آوریل امسال (سال ۲۰۱۶ میلادی) فرهاد اکسچنج وارد سیزدهمین سال فعالیت خود شد. سیزده سال فعالیت مداوم در زمینه ی خرید و فروش ارزهای الکترونیک.
  2.  سیزده سال قبل گروه یاهوی “فرهاد اکسچنج” به منظور خرید و فروش ارزهای الکترونیکی – که آن موقع به تازگی در سطح جهان باب شده بودند و سردمدار آن ها E-Gold بود فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و در مدت کمی بیش از ۲۰۰۰ کاربر از ایران و دیگر نقاط جهان جذب کرد.[box]آدرس گروه یاهوی فرهاد اکسچنج به قرار زیر است که تاریخ شروع آن ۲۵ آوریل سال ۲۰۰۴ میلادی بوده است.https://groups.yahoo.com/neo/groups/farhadexchange

    [/box]

    گروه یاهو فرهاد اکسچنج

    ۳٫  از حدود هفت سال قبل یعنی در خلال سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ فعالیت فرهاد اکسچنج از گروه یاهو به سایت “فرهاد اکسچنج” به نشانی https://farhadexchange.com انتقال یافت و فعالیت تبادل ارزهای الکترونیکی نیز به طور اصلی بر “وبمانی” متمرکز گردید. مراجعه به مشخصات سایت فرهاد اکسچنج از طریق سایت مرجع WHOIS  اعتبار بیش از شش ساله ی سایت فرهاد اکسچنج را نشان می دهد , و اکنون تعداد کاربران فعال فرهاد اکسچنج به بیش از ۱۲۰۰۰ نفر رسیده است.

    http://whois.domaintools.com/farhadexchange.com

    farhadexchange-whois

    ۴٫  پاسپورت مرچنت فرهاد اکسچنج در سیستم وبمانی ( به نام فرهاد مقدم سلیمی تنها آفیسر رسمی وبمانی در ایران) در حال حاضر با BL – Business Level بالای ۲۰۹۰ ، بالاترین سطح کاری را در منطقه ی خاور میانه دارد , و در بین کلیه ی مرچنت های شرکت وبمانی در گروه Business and Finance رتبه ی ششم را ( بعد از بروکرهای معتبر و مشهور آلپاری و اکسنس)  کسب کرده است:

    http://www.megastock.com/Resources.aspx?gid=1

    FARHADEXCHANGE-MEGASTOCK

    سایت فرهاد اکسچنج اولین سایت خرید و فروش تمام اتوماتیک وبمانی، پرفکت مانی و بیت کوین در ایران می باشد. 

    و همچنین با سایقه ی نزدیک به ۱۲ سال فعالیت بدون حتی یک شکایت در سیستم وبمانی، یکی از قدیم ترین و معتبرترین حساب های مرچنت شرکت وبمانی می باشد:

    https://passport.webmoney.ru/asp/certview.asp?wmid=426811416752

     

    بخش پشتیبانی:۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ –   ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

  3.