فروش بیت کوین به ما با بهترین قیمت در کمترین زمان

فروش بیت کوین به ما با بهترین قیمت

ما بیت کوین -Bitcoin – شما را با بهترین قیمت به ریال تبدیل می کنیم.

بنابراین کسانی که به استخراج بیت کوین نیز پرداخته اند به راحتی قادرند بیت کوین خود را به ما بفروشند و ریال (یا پرفکت مانی) دریافت کنند.

تبدیل بیت کوین به ریال ایران نیمه اتوماتیک انجام می شود اما تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی کاملا اتوماتیک است.

 

[box type=”bio”]

*سفارشات فروش طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام میگیرد.چنانچه به هر علت تاخیری ایجاد شود،این تاخیر به اطلاع شما خواهد رسید.

[/box]

[box type=”info”]

ملاحظات کلی:

*خرید بیت کوین در سایت FarhadExchange.net  کاملا اتوماتیک و لحظه ای انجام می شود. اما فروش بیت کوین نیمه اتوماتیک است و ارسال ریال به طور دستی انجام می شود. 

*سفارشات فروش طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام میگیرد.چنانچه به هر علت تاخیری ایجاد شود،این تاخیر به اطلاع شما خواهد رسید.

*روزهای تعطیل واریز ریالی نداریم.سفارشات فروشی که طی روزهای تعطیل به دست ما برسند،واریز ریالی آنها در روز های کاری بعد آن انجام میگیرد.

*هر گونه تاخیر به اطلاع شما خواهد رسید.

*در صورتی که مراحل را مطابق راهنمایی که در زیر آمده است به هر دلیلی نتوانستید کامل کنید،بیت کوین شما به ما ارسال نخواهد شد و در نتیجه سفارشی با موفقیت ثبت نمی شود،در این حالت حتماً شماره سفارش خود را از با مشخصات کامل ارسال(آدرس بیت کوین شما و …) به همراه لینک پرداخت خود برای ما از طریق تلگرام یا تیکت ارسال کنید.قابل ذکر است که در این حالت مدّت انجام سفارش بسیار بیشتر از حالت اعلام شده است و بسته به تایید بیت کوین شما توسط کارشناسان ما دارد.

جهت هر گونه پرسش، انتقاد و راهنمایی با ساپورت بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید. مشخصات تماس تلفنی ما در لینک زیر موجود است:
۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

https://www.farhadexchange.com/nview.php?title=About%20us

[/box]

نحوه ی انجام سفارش:

۱٫     برای استفاده از خدمات  سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):

برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:

https://farhadexchange.com/signup.php

و مشخصات خود را وارد نمایید :

(توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد)

1

دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:

2

اکنون روی سایت در قسمت Members Login  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید و Login  کنید:

کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود:

برای فروش بیت کوین خود از طریق درگاه امن اختصاصی FarhadExchange Automatic BITCOIN Machine به طور نیمه اتوماتیک در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:

مطابق شکل زیر در کادر بالایی فرم Bitcoin Btc  را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نظر را که قصد فروش دارید جلوی آن درج کنید.

همچنین در کادر پایینی  Iran Shetab Cards را انتخاب بفرمایید. 

توجه کنید که مبلغ صورت ریال  محاسبه می شود. 

به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز بیت کوین، به طور اتوماتیک معادل آن به ریال در کادر پایینی نمایش داده می شود. در دو کادر پایین تر نیز ابتدا شماره شبای ۲۴ رقمی خود را وارد کنید.

 سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید:

btc1

در صفحه ی بعد عدد نمایش داده شده درتصویر Verification Code را در کادر روبرو وارد کنید و تیک موافقت با قوانین سایت را بزنید و سرانجام Confirm  را بزنید.

با قبول قوانین سایت شما کلیه ی مسئولیت های مربوط به حساب خود در سایت و خرید خود و اینکه در چه زمینه ای پول الکترونیکی یا ریال پرداخت شده یا دریافت شده را بدست آورده اید یا خرج کرده اید، می پذیرید. مطابق مواد ۵ و ۶ قانون تجارت الکترونیک قرارداد های اینترنتی – User Agreements- دقیقا همانند قرارداد های کتبی امضا شده اعتبار دارند و زبان انگلیسی زبان بین المللی شمرده می شود.

btc2

پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت انجام شده است و صفحه ی جدید که حاوی امکان پرداخت آنلاین بیت کوین هست می شوید.

پرداخت آنلاین – FarhadExchange BITCOIN Automatic Machine – یا مرچنت بلاک چین کاملا امن و تحت نظارت و تضمین شرکت بیت کوین بلاک چین می باشد.

btc3

برای پرداخت بیت کوین خود به ما و دریافت ریال روی دکمه ی Pay Online کلیک کنید تا وارد صفحه ی مرچنت FarhadExchange BITCOIN Automatic Machine شوید. 

بهترین شیوه و امن ترین روش ارسال بیت کوین به ما از طریق صفحه ی مرچنت  هست (چون سفارش ها کاملا مجرا انجام می شوند و برای هر سفارش یک آدرس بیت کوین منحصر بفرد ایجاد می شود)

لیکن چنانچه از روش مرچنت و امن  استفاده می فرمایید (که اکیدا مورد توصیه ی ماست)  با زدن دکمه ی Pay Online  به صفحه ی زیر هدایت خواهید شد:

btc4

***توجه: این صفحه را به هیچ عنوان ریفرش نکنید***

روی سایت مرچنت  شماره سفارش، مبلغ قابل پرداخت به btc و نام مرچنت –FarhadExchange.com – ثبت شده است.

روی دکمه ی PAY NOW کلیک کنید. تا آدرس منحصر بفرد بیت کوین برای واریز ایجاد گردد.

توجه: آدرس ایجاد شده ی بیت کوین فقط و فقط مربوط به این سفارش است. به هیچ وجه مبالغ مربوط به سفارش های دیگر را نباید به این آدرس ایجاد شده واریز کنید.

btc5

مقدار بیت کوینی که در سفارش ذکر کرده اید و در صفحه ی فوق نیز مشخص هست از حساب بیت کوین خود (یا هر نرم افزار بیت کوین که استفاده می کنید) به آدرس بیت کوین که با رنگ قرمز مشخص شده است ارسال کنید و منتظر تایید -Confirmation – بمانید.

یادتان باشد که این صفحه را به هیچ عنوان ریفرش نکنید. حتی اگر اینترنت شما قطع هم شود، ماشین اتوماتیک بیت کوین کار خود را در پس زمینه انجام می دهد.

توجه : دریافت تایید دریافت بیت کوین بلافاصله نیست و معمولا چند دقیقه ای طول می کشد، بنابراین صبور باشد.

توجه: مقدار بیت کوینی که می فرستید باید حتما دقیقا با مقداری که در سفارشتان ذکر کرده اید یکی باشد

btc6

در صفحه ی بالا تعداد تایید ها یا Confirmations تغییر کرد و برابر با صفر شد. یعنی مقدار بیت کوین ارسالی شما دریافت شده است اما هنوز تایید کامل را نداریم.

همچنان منتظر می مانیم تا صفحه ی زیر ظاهر گردد:

btc7

در صفحه ی بالا پیامی ظاهر شده مبنی بر اینکه بیت کوین واریزی شما با موفقیت واریز و تایید شده است.

برای آگاهی از وضعیت سفارش خود اکنون می توانید روی لینک

CLICK TO SEE YOUR ORDER STATUS

کلیک کنید.

چنانچه بیت کوین خود را با پرفکت مانی معاوضه کرده باشید که پرفکت مانی مربوطه در حساب شما خواهد بود و سفارش تکمیل شده است.

چنانچه بیت کوین خود را با ریال معاوضه کرده باشید باید مقداری صبر بفرمایید تا طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت ریال به طور دستی به حساب بانکی شما یا کارت شتابی شما واریز گردد.

 

btc8

اکنون بیت کوین شما به حساب ما منتقل شده و دیگر احتیاج به کار دیگری نیست.

سفارش شما بلافاصله به دست ما می رسد و در نوبت پرداخت قرار می گیرد.

[box type=”info”]

ملاحظات کلی:

*خرید بیت کوین در سایت FarhadExchange.net  کاملا اتوماتیک و لحظه ای انجام می شود. اما فروش بیت کوین نیمه اتوماتیک است و ارسال ریال به طور دستی انجام می شود. 

*سفارشات فروش طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام میگیرد.چنانچه به هر علت تاخیری ایجاد شود،این تاخیر به اطلاع شما خواهد رسید.

*روزهای تعطیل واریز ریالی نداریم.سفارشات فروشی که طی روزهای تعطیل به دست ما برسند،واریز ریالی آنها در روز های کاری بعد آن انجام میگیرد.

*در صورتی که مراحل را مطابق راهنمایی که آمده است به هر دلیلی نتوانستید کامل کنید،بیت کوین شما به ما ارسال نخواهد شد و در نتیجه سفارشی با موفقیت ثبت نمی شود،در این حالت حتماً شماره سفارش خود را از با مشخصات کامل ارسال(آدرس بیت کوین شما و …) به همراه لینک پرداخت خود برای ما از طریق تلگرام یا تیکت ارسال کنید.قابل ذکر است که در این حالت مدّت انجام سفارش بسیار بیشتر از حالت اعلام شده است و بسته به تایید بیت کوین شما توسط کارشناسان ما دارد.

جهت هر گونه پرسش، انتقاد و راهنمایی با ساپورت بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

[/box]

16 thoughts on “راهنمای فروش بیت کوین به فرهاد اکسچنج با بهترین قیمت”
  1. سلام

    لطفا بفرمایید که جهت ثبت نام در سایت شما و فروش بیتکوین، این شماره وب مانی را باید چه کار کرد
    چون من با وبمانی کار نمیکنم
    ضمنا چرا هیچ کدام از شماره های تماس شما پاسخگو نیستند
    اگر خلاف این مسئله است لطفا شماره تماسی که آماده پاسخگویی در ایران است را درج نمایید و ساعات تماس را …

    با تشکر

      1. سلام چرا الکی می نویسید یک ساعته پول به حساب واریزمیشه و بعد از یک confirm بعد که زنگ میزنی میگین ۴ روز طول میکشه با مشتری هاتون رو راست باشین

        1. ؟؟؟
          متوجه نشدم قربان. شماره سفارشتون رو می دید پیگیری کنم؟ چی ۴ روز طول می کشه؟

          با تشکر
          فرهاد

پاسخی بگذارید