هفته گذشته پس از سقوط ناگهانی قیمت ، دوباره بیت کوین ۱۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد

قیمت بیت کوین (BTC) طی چند روز گذشته صعود کرده و دوباره از آستانه ۱۰ هزار دلار عبور کرده است.

در تاریخ ۲۸ آگوست، بیت کوین پیش از پایین آمدن به حداقل هفتگی ۹۳۶۲ دلار در ۲۹ آگوست در مدت زمان نیم ساعت ۶۰۰ دلار کاهش یافت و به کمتر از ۱۰،۰۰۰ دلار رسید. براساس داده های Coin360 ، قیمت آن از آن زمان به آرامی بهبود یافته است و در حال حاضر با ۱۰،۰۹۹ دلار معامله می شود که روزانه ۵٫۲۱ درصد رشد داشته است.

هفته گذشته ، سرمایه گذار کریپتوکارنسی و مدیرعامل و بنیانگذار گلکسی دیجیتال و مایکل نوووواتز اظهار داشتند که بیت کوین در مرحله ادغام قرار گرفته است و پیش بینی می کند که دخالت قریب الوقوع سرمایه گذاران نهادی در فضای رمزنگاری باعث می شود که مرحله بعدی بازار صعودی تقویت شود. او بیان کرد:

“بیت کوین سال را با ۳۸۰۰ دلار آغاز کرد، ۳۵۰۰ دلار معامله شد و اکنون ۱۰ هزار و ۲۰۰ دلار است و بنابراین در حال حاضر ۲۰۰٪ درصد عجیب است. […] این ارز روند بسیار خوبی داشته است ، و بنابراین فکر می کنم این روند تا حدودی تثبیت شده است.

تأثیر Bakkt در قیمت بیت کوین

بستر معاملات آتی بیت کوین به تازگی اعلام کرده است که از ۶ سپتامبر پذیرش واریز برای خدمات خود در Bakkt Warehouse را آغاز خواهد کرد.

تحلیلگران درباره اینکه راه اندازی Bakkt برای قیمت بیت کوین چه معنایی دارد ، مطمئن نیستند. به گفته برخی، راه اندازی معاملات آتی بیت کوین در CBOE و CME باعث سقوط بعدی در اوایل سال ۲۰۱۸ شد.

قراردادهای آتی Bakkt در بیت کوین تسویه می شود، به این معنی که سرمایه گذاران پس از تسویه حساب به جای دلار ، BTC را در حساب های خود دریافت می کنند.

https://cointelegraph.com/news/after-slight-dip-earlier-this-week-bitcoin-breaks-10-000-again?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید