قیمت بیت کوین (BTC) هنگامی که  با ضررهای ناگهانی این هفته روبرو شد، در تاریخ ۳۰ اوت به بالاترین نرخ ۹،۵۰۰ دلار صعود کرد.

معامله گران بیت کوین در ازای بازگشت قیمت به ۸۰۰۰ دلار سود می برند.

داده های Coin360 نشان داد که BTC / USD در روز جمعه بهبود قیمت را تجربه می کند و به اوج روزانه ۹،۵۹۰ دلار می رسد.

روز گذشته بازار ارز ها به طرز چشمگیری سقوط کرده بودند و از ۱۰ هزار و ۲۰۰ دلار پایین آمدند تا بعدا به کاهش داخلی ۳۳۳۵۰ دلار برسند.

در زمان فشار، نوسانات متوسط باقی مانده است

جوش راجر، تحلیلگر مشهور ، برای پیش بینی کوتاه مدت هشدار داد، افت قیمت جدید در سطوح فعلی، قیمت بیت کوین را به منطقه ای در حدود ۸۷۰۰ دلار ارسال می کند.

وی در آخرین به روزرسانی توییتر خود نوشت: “پس از آن ، این ارز به ۸۰۰۰ دلار می رسد ، بنابراین یا قبل از آن ناگهان افزایش می یابد یا به مرور افزایش پیدا میکند.” او اضافه کرد:

“برای دست یافتن به بازار صعودی، شکست قیمت بالاتر از ۱۰،۱۰۰ دلار مورد نیاز است.”

با وجود مشکلات قیمت، بیت کوین اصول فنی بسیار صعودی  را به نمایش می گذارد. این هفته ، hash rate شبکه بیت کوین رکورد جدیدی را رقم زد ، در حالی که سهم آن از مارکت کپ کریپتوکارنسی برای اولین بار از اواسط مارس ۲۰۱۷ بالای ۷۰ درصد افزایش یافت.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، hash rateدر تمام سال ۲۰۱۹ به بهترین امتیازات دست یافته است. این معیار به کل توان محاسبه شده در تأمین و تأیید معاملات در شبکه بیت کوین اشاره دارد.

اتر (ETH) ، بزرگترین آلت کوین توسط مارکت کپ، ۰٫۸ درصد افزایش یافت و به ۱۷۰ دلار رسید ، در حالی که XRP و EOS (EOS) حدود ۲ درصد سود بردند.

با این حال به عقیده ماکس کیزر، سهم بازار بیت کوین به زودی دوباره به ۸۵٪ می رسد.

در زمان فشار، کل مارکت کپ رمزنگاری ۲۴۸ میلیارد دلار بود.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-back-above-95k-as-fundamentals-reach-record-strength?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید