قیمت بیت کوین به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد .EOS بیت کوین را در آستانه سقوط پیش بینی کرده است


 

یکشنبه، ۲۵ نوامبر:

بازارهای کریپتو روز گذشته  در معرض سقوط قرار گرفتند که این کاهش قیمت تا به امروز نیز ادامه داشته است. ۲۰ صدر نشین  ارزهای دیجیتالی در محدوده خطر قرار گرفتند و ارزش بیت کوین (BTC) به کمتر از ۴۰۰۰ دلار رسیده است.

بازار ارزهای رمزنگاری شده شاهد سقوط قابل توجهی بوده است که این افت قیمت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است. استلار Stellar بیش از سایرین سقوطی افزون بر ۲۰ درصد را شامل شده است ، و براساس گزارش هایی از CoinMarketCap ،این ارز با قیمت ۰٫۱۴ دلار معامله شده است.

 

 

دیروز، بیست و چهارم نوامبر بیت کوین با قیمتی کمتر از ۴۰۰۰ دلار فروخته شد و از سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای اولین بار رکورد کمترین قیمت خود را شکست. امروز، بسیاری از ارزهای دیجیتالی اصلی ، پیش ازرسیدن به ثبات قیمت در حدود ۳۸۰۰ دلار، تا ۳,۵۸۵ دلار کاهش قیمت داشته اند. از زمان اعلام این موضوع در مطبوعات، بیت کوین در حدود  ۳،۸۳۵ دلار معامله میشود که این قیمت کمتر از ۱۰ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته است. شناخته شده ترین ارز دیجیتالی در ۷ روز گذشته بیش از ۳۲ درصد کاهش قیمت داشته است. پیش از مواجهه با اولین فروش گسترده این ماه در تاریخ ۱۴ نوامبر، بیت کوین به طور ثابت در حدود ۶٫۳۰۰ دلار معامله شد، که این مقدار تقریبا بیش از ۴۰ درصد از قیمت فعلی آن است.

 

(EOS) بیتکوین را در سرمایه گذاری بازار، چهارمین سکه با ارزش و سومین اتریم آلتکوین (ETH) قرار داد. در همین حال، ارز بیتکوین شامل ضرر های دیگری هم شده است به طوری که روزانه در حدود ۱۹ درصد کاهش قیمت داشته است. معامله ای با ارزش تقریبی ۱۶۵ دلار، کریپتوکارنسی را در طول ۷ روز گذشته با بیش از ۵۶ درصد کاهش مواجه کرده است.

 

 

ارزش بازار کل بورس اوراق بهادار دراواسط سپتامبر ۲۰۱۷ برای اولین بار از روز گذشته به میزان ۱۳۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. هم زمان با اعلام مطبوعات، کل ارزش بازار به بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار رسیده است، حجم تجارت روزانه نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار است. سهم بازاربیت کوین اکنون ۵۴٫۵ درصد است.

 

Muneeb Ali، مدیر کل پروژه متمرکز PBC، اخیرا در توییتی اعلام کرده است تجارت ارزهای دیجیتال وارد “زمستان کریپتو” شده است که نه میتوان آن را انکار کرد و نه نادیده گرفت. این متخصص  بلوک های زنجیره ای(blockchain) پیش بینی کرده است که سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتالی به احتمال زیاد از بین خواهند رفت ” که این امرموجب توقف  بسیاری از پروژه های صنعتی می شود. با این حال، وضعیت فعلی بازار “تا رسیدن به آخر خط، فاصله زیادی دارد”.انتظار می رود  “موج بعدی” ،  “بازار بزرگتری” را به ارمغان بیاورد.

Hester M. Peirce، عضو هیئت اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC)، پیشتر در این هفته بیانیه ای را منتشر کرد که ادعا می کند قانون گذاران “مایل هستند دریچه  هایی به سمت  نوآوری را اندکی بیش از پیش باز کنند”. در مصاحبه ای که در ۲۰ نوامبر انجام شد، Peirce اعلام کرد که “نقش بازرسی نوآوری را رد می کند” و استدلال کرد که این نقش بسیار متفاوت از ماموریت توسعه بازارهای کارآمد و همچنین محفاظت از سرمایه گذاران است.

به گفته cointelegraph امروز، Mike Novogratz مدیر اجرایی اسبق Goldman Sachs، اعلام کرد که بازارهای کریپتو ” در سال آینده ، شروعی  دوباره  خواهند داشت.” بنیانگذار بانک ارزهای رمزنگاری شده Galaxy Digital به خبرنگاران گفت که “تلنگر” قیمت ها احتمالا توسط  مؤسسات مالی اصلی که وارد فضای رمزنگاری شده اند و به شرکت های بین المللی هم چون Bakkt و Fidelity ماموریت داده اند تا تجارت را با ارز های دیجیتالی و رمز نگاری شده آغاز کنند، صورت گرفته است.

 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-slips-below-4-000-eos-overtakes-bitcoin-cash-as-markets-plunge?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید