قیمت بیت کوین نشان دهنده رشد پایدار است که به عدد ۶،۸۰۰ دلار و با هدف ۷۰۰۰ دلار می رسد.

هدف قیمت بیت کوین ۷۰۰۰ دلار است.
پیش بینی قیمت بیت کوین
در طول ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین تقریبا ۹ درصد افزایش یافته است. صبح روز شنبه تقریبا به سطح ۷۰۰۰ دلار رسیده که با قیمت بالای ۶،۸۰۰ دلار به فروش می رسد.
هدف قیمت بیت کوین به ارزش ۷۰۰۰ دلار است
در حال حاضر، BTC کمی عقب رانده شده است و به قیمت ۶،۷۹۱ دلار رسیده است. سرمایه کلی بازار ارز بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار است – ارزش این بازار در ماه نوامبر سال گذشته مشاهده شد.
در زمان فشار، کل بیشینه بازار BTC بالغ بر ۱۲۰، ۲۷۲، ۲۹۴، ۱۱۰ دلار است که نزدیک به ۶۰ درصد از بیشینه کل بازار ارز است.
ده ارز بالا نیز در حال رشد است، اما در مقایسه با بیت کوین بسیار متوسط است. امروزه این سودکنندگان ،درخشان (۳٫۸۸ درصد)، کاردانو (۳٫۶۹ درصد) و لیت کوین (۳٫۶۹ درصد) هستند. آنها به شدت به دنبال اتریوم (۲٫۸۳ درصد) هستند، که در حال حاضر قیمت آن ۱۷۸٫۸۲ دلار است.
پیش بینی قیمت بیت کوین
بیت کوین توانست از ۶۴۰۰ دلار به ۶،۸۰۰ دلار برسد – به نظر می رسد که جریان جدید صعودی توسط بسیاری از سرمایه گذاران معروف و معامله گران ارز پیش بینی شده است.
در ۱۰ مه، U.Today گزارش داد که Mark Yusko، بنیانگذار صندوق هزاره سرمایه Morgan Creek، پیش بینی جسورانه ای ارائه کرد که در نهایت بیت کوین به ۴۰۰۰۰۰ دلار برسد، زیرا جایگزینی برای طلا خواهد شد. او می گوید این اتفاق در ده سال یا حتی پس از آن اتفاق خواهد افتاد.
همچنین Tim Draper سرمایه دار معروف در مصاحبه ای با Fox Business بیان کرد: در حدود چهار سال یا بیشتر بیت کوین بیش از ۵ درصد کل سهم بازار را خواهد گرفت.
قیمتی که بیت کوین در هر دراپر به آن ضربه می زند، تا حدودی متوسط تر است – ۲۵۰،۰۰۰ دلار.

https://u.today/bitcoin-price-approaches-7000-crypto-market-cap-exceeds-200-bln

پاسخی بگذارید