یکشنبه ، ۳۰ سپتامبر – بازار  ارز ها امروز معاملات یک طرفه را پشت سر می گذارند و سود و زیان در میان پنج کریپتوکارنسی برتر از ۴ درصد تجاوز نمی کند.

قیمت بیت کوین (BTC) پس از معاملات نزدیک به ۹،۶۰۰ دلار در روز ، اندکی افزایش یافته است. در زمان فشار، این ارز با قیمت ۹،۷۹۹ دلار معامله می شود که روزانه ۱٫۷۲ درصد رشد داشته است.

یکی از سرمایه گذاران ، مایک نوووواتز اخیراً اظهار داشت که بیت کوین زیر ۱۰،۰۰۰ دلار معامله می شود، کریپتوکارنسی اصلی صرفاً در مرحله تثبیت قرار دارد. به گفته پر نوووواتز ، وقتی سرمایه گذاران نهادی بیشتر درگیر شوند، مرحله بعدی صعود آغاز خواهد شد.

قیمت اتریوم (ETH) در طول روز نسبتاً پایدار بوده است و معاملات آن نزدیک به ۱۷۰ دلار است. در زمان فشار، این ارز در روز ۰٫۵۹ درصد کاهش یافته و با قیمت ۱۷۱٫۸۸ دلار معامله می شود.

در اوایل این ماه ، شریک متصدی VC ، کریس برنیسک بیان کرد که اتریوم یک سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است. در بورنیسکه ، اتر به سادگی اولین بازار نزولی اصلی خود را دقیقا مانند بیت کوین در سال ۲۰۱۴-۲۰۱۵ طی می کند.

ریپل در طول هفته با قیمت ثابت معامله شده است. در زمان فشار، این ارز ۰٫۷۶٪ کاهش یافته و با قیمت ۰٫۲۵۷ دلار معامله شد.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-hits-9-800-as-major-cryptocurrencies-trade-sideways?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید