روز سه شنبه، ۴ ژوئن – تقریبا تمام ارزهای دیجیتال شاهد سقوط بازار ارز، با افت قیمت بیت کوین تا پایین تر از ۸۰۰۰ دلار، بودند.

در اواخر ماه مه، قیمت بیت کوین به دلیل شکست بازار صعودی، به کمتر از ۹،۰۰۰ دلار شکسته شد و در روزهای بعد به تدریج کاهش یافت. بیت کوین با قیمت ۷،۹۵۰ دلار معامله می شود.

کاهش شدید قیمت بیت کوین در اوایل روزهای معاملاتی آغاز شد، و این ارز به سرعت از ۸۵۰۰ دلار در نیمه شب به ۸۰۰۰ دلار در ساعت ۱:۰۰ (UTC + 1) کاهش یافت.

در هفته، زیانهای ارز دیجیتال به ۸٫۷۸٪ رسیده است.

اتریوم (ETH) روزانه با ۶٫۳۶٪ کاهش به فروش می رسد و در زمان فشار تقریبا ۲۴۷ دلار قیمت دارد. اتریوم نیز امروز با کاهش قیمت بیت کوین مواجه شده است. اتریوم در نمودار ۷ روزه ، نوسانات زاویه ای را مشاهده کرده است که در ۳۰ ماه مه، بالاتر از ۲۸۵ دلار فروخته شد.

اتریوم کاهش ۸٫۷% در هفته را گزارش داد.

XRP روزی ۷٪ افت قیمت را گزارش میکند که با ۰٫۴۱ دلار در مدت زمان فشار به فروش میرود.

۱۰ ارز دیجیتال برتر در زمان فشار، همگی در وضعیت قرمز هستند به جز هشتمین سکه بیتکوین sv (BSV) که سه درصد افزایش قیمت در روز را برای فروش در حدود ۲۲۱ دلار گزارش کرده است.

در زمان فشار، کل سرمایه گذاری بازار تقریبا ۲۵۴٫۲۹ میلیارد دلار است. تسط بیت کوین ۵۵٫۸ درصد است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط کمیسیون معاملاتی آتی ایالات متحده ،دیروز تعدادی از قراردادهای آزاد برای آینده بورس بیت کوین (CME) شیکاگو (CME) ظاهرا در طول هفته از ۲۷ مه تا ۳ ژوئن به شدت افزایش یافته است.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-drops-below-8k-stocks-see-volatility-amid-global-trade-tensions

پاسخی بگذارید