قیمت بیت کوین مجدداً در سطح ۱۱ هزار دلار شکسته شد و در عرض یک ساعت ۴۰۰ دلار افت کرد.

جمعه ، ۶ سپتامبر – قیمت بیت کوین (BTC) در تلاش برای شکستن در سطح ۱۱،۰۰۰ دلار ، حدود ۱۰،۴۰۰ دلار باقی ماند.

بیت کوین در مسیر قیمت ۱۱،۰۰۰ دلار بود و زمانی که ۴۰۰ دلار را در کمتر از یک ساعت معامله از دست داد، به بالای ۱۰٫۸۹۵ دلار رسید. در زمان فشار، محبوب ترین کریپتوکارنسی در جهان ۱۰،۳۵۰ دلار معامله می شود که روزانه ۲٫۱۲ درصد کاهش می یابد.

شتاب رو به بالا که در ۱۲ درصد سود هفت روزه افزایش یافته است تحلیلگران را هیجان زده کرده است، با این حال، بازار صعودی می تواند کوتاه مدت باشد که بیت کوین هنوز دوباره نتوانسته قیمت ۱۱۰۰۰ دلاری را بشکند.

پیش از این کوین تلگراف گزارش داد که Filb Filb ، یک معامله گر محبوب بیت کوین، به راه اندازی سکوی تجاری نهادی Bakkt در ماه سپتامبر به عنوان یک لحظه تصمیم گیری برای بیت کوین اشاره کرده است. وی اظهار داشت: “بیت کوین در قیمت بالاتر از ۱۰ هزار دلار تقویت شد.”

اتریوم (ETH) نیز یک تنزل ناگهانی تند قیمت دارد و در حال حاضر با ۱۶۹ دلار به ازای هر سکه معامله می شود که روزانه ۲٫۴۴٪ کاهش یافته است.

XRP Ripple در میان روند نزولی قیمت قرار دارد که ضرر روزانه قیمت ۱٫۹۷٪ نشان می دهد. در زمان فشار، سومین کوین محبوب جهان با ۰٫۲۵ دلار معامله می شود.

تنها سه کوین از ۲۰ کوین برتر در بازار در حال افزایش است و در زمان فشار سود های ناچیزی دارند و بیت کوین SV (BSV) سود ناچیز ۰٫۲۲٪ در روز را نشان می دهد.

سرمایه گذاری کل کریپتو مارکت نسبت به زمان فشار ۲۶۲ میلیارد دلار است که سهم بیت کوین ۷۰٫۹٪ از کل را به خود اختصاص می دهد.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-fails-to-break-11-000-again-drops-400-in-one-hour?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید