بیت کوین (BTC) که امروز موفق به صعود قیمت به بیش از ۹،۶۰۰ دلار شد، اکنون با قیمت ۹،۵۳۱ دلار معامله می شود که در زمان فشار در حدود ۰٫۱٪ در روز رشد داشته است. بیت کوین در اوایل این ماه در ۲۸ اوت در آستانه فروش ۱۰ هزار دلار افت کرد که منجر به افت ۸ درصدی طی ۷ روز گذشته شد. کاهش قیمت بیت کوین به مبلغ ۹،۴۳۲ دلار رسید.

اتریوم (ETH) ، دومین ارز رمزنگاری شده توسط مارکت کپ و آلت کوین برتر،  با قیمت ۱۶۹ دلار در زمان فشار کاهش قیمت داشته است. آلت کوین طی مدت ۷ روز ۱۳ درصد کاهش یافته است. در تاریخ ۲۰ آگوست ، سرمایه گذار رمزنگاری کریس برنیسک اظهار داشت که اتریوم اولین مسیراصلی بازار نزولی خود را تجربه کرده است.

XRP ، ارز رمزگذاری برتر سوم توسط مارکت کپ در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۸٪ افت کرد و در زمان فشار با قیمت ۰٫۲۵ دلار معامله شد که در ۷ روز گذشته ۷٫۹٪ افت کرد. در ۲۶ آگوست ، توییتر CryptoBitlord توئیتی را منتشر کرد که چنگال XRP را به منظور مبارزه با دامپینگ ادعا شده از سوی بنیانگذاران نشان می دهد.

بازندگان و برندگان

در حالی که ۲۰ سکه برتر در بازار بواسطه کپ مارکت دارای حرکات جزئی هستند، اتریوم کلاسیک (ETC) ، هفدهمین کریپتو بزرگ بواسطه کپ مارکت، ۷٫۷ درصد رشد داشته است. همانطور که قبلاً گزارش شد، یکی از دلایل موج اخیر ETC ، چنگال سخت آتلانتیس آینده است که پیش بینی می شود در تاریخ ۱۳ سپتامبر رخ دهد.

در همین حال ، کل ارزش بازار هیچ تغییر قابل توجهی را در طول روز در زمان فشار مشاهده نمی کند و بروی ۲۴۷ میلیارد دلار پایدار می ماند. حجم تجارت روزانه تاکنون از ۶۰ میلیارد دلار به ۴۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-stable-altcoins-send-mixed-signals-after-fresh-gains?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید