Tiny people stock traders at laptop with graph chart buy and sell shares. Stock market index, stockbroking company, stock exchange data concept. Bright vibrant violet vector isolated illustration

صرافی فرهاد اکسچنج ارائه دهنده وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و دیگر ارزهای الکترونیکی است که از حدود سال ۲۰۰۴ فعالیت داشته است. از مزایای صرافی فرهاد اکسچنج، تبادل بسیار راحت ارزها است. شما به راحتی می توانید طی چند مرحله کوتاه ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. کاربران می توانند از طریق آدرس https://farhad-exchange.com به خرید و فروش ارز بپردازند.

امنیت در فرهاد اکسچنج

از مهمترین ویژگی های سایت فرهاد اکسچنج امنیت بالای آن است. تمامی کاربران می بایست بعد از ثبت نام حتما مراحل احراز هویت را انجام دهند. احراز هویت در سایت فرهاد اکسچنج شامل تایید شماره تلفن های ثابت و همراه و همچنین ارسال مدارک شناسایی است. انجام این مراحل به امنیت بیشتر حساب کاربری شما کمک شایانی خواهد کرد. برای ورود به حساب کاربری علاوه بر داشتن نام کاربری و پسورد، حتما می بایست شماره تلفن همراه تایید شده نیز در دسترس باشد، چرا که کد تایید یکبار مصرف برای ورود فقط به این شماره تلفن ارسال خواهد شد. بدین ترتیب هیچ شخصی به جز صاحب حساب کاربری امکان ورود به حساب را نخواهد داشت. مگر آنکه خود کاربر اطلاعاتی همچون نام کاربری، پسورد و دسترسی شماره همراه تایید شده را در اختیار شخص دیگر قرار دهد که در این حالت مسئولیت هرگونه کلاهبرداری و سرقت بر عهده خود کاربر می باشد. همچنین برای خرید ارز از سایت فرهاد اکسچنج حتما می بایست با کارت بانکی تایید شده در سایت استفاده کنید. این کارت بانکی باید به اسم صاحب حساب کاربری باشد.

چگونه در سایت فرهاد اکسچنج احراز هویت کنیم؟

تمامی این موارد دست به دست هم می دهند تا امنیت کاربران را به طور کامل فراهم کنند. ما در تلاشیم تا حساب کاربری شما را از هر گونه سرقت و کلاهبرداری دور نگاه داریم. از اینکه با انجام مراحل احراز هویت در این مسیر ما را یاری می کنید سپاسگزاریم.

ارائه کیف پول اختصاصی

کاربران در فرهاد اکسچنج می توانند کیف پول اختصاصی ارزها را داشته باشند. صرافی فرهاداکسچنج برای ارزهایی که ارائه می دهد کیف پول اختصاصی نیز در نظر گرفته است. بعد از ثبت نام، به صورت اتوماتیک به هر کاربر یک کیف پول تعلق می گیرد. شما می توانید از این کیف پول های اختصاصی برای خرید و فروش ارز مربوطه استفاده کنید.

مجموعه خدمات فرهاد اکسچنج - بخش اول

نمایندگی رسمی وب مانی

سایت فرهاد اکسچنج علاوه بر ارائه ی خدمات مربوط به خرید و فروش وب مانی، نمایندگی رسمی این بانک را نیز دارد. بدین معنی که صرافی فرهاد اکسچنج قادر به انجام امور مربوط به پرسنال پاسپورت است. بدین ترتیب کاربران وب مانی می توانند به جهت گرفتن پرسنال پاسپورت به این مجموعه با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

مزایای دریافت پرسنال پاسپورت در وب مانی

آیا شما از کاربران فرهاداکسچنج هستید؟ به نظر شما نقطه قوت و ضعف ما چیست؟

پاسخی بگذارید