برای این تبدیل ابتدا به نکات زیر توجه کنید:

۱-ابتدا باید داخل سایت فرهاد اکسچنج که از پرفکت مانی و بیت کوین پشتیبانی می کند ثبت نام کنید.

۲-راهنمای باز کردن حساب بیت کوین را مطالعه نمایید.

۳-راهنمای بازکردن حساب پرفکت مانی را مطالعه نمایید.

۴- در صورتی که در هر سه سایت بالا عضو هستید و حساب شما مسدود نشده است می توانید اقدام به تبادل ارز از طریق سایت فرهاد اکسچنج نمایید.

۵-اگر هنگام این انتقال به هر دلیلی به مشکلی برخوردید از طریق تیکت ،تلگرام و تلفن با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید این جا تیکت بزنید.

۶-تمام این انتقال بصورت تمام اتوماتیک است یعنی حساب شما پس پرداخت موفقیت آمیز،شارژ می شود.

۷-برای تسریع در پیگیری سفارش شما(البته در صورت بروز مشکلات احتمالی) توصیه اکید ما بر وریفای حساب شما است؛برای راهنمای این کار کلیک کنید.

۸-به غیر از کارمزدی که از طرف شرکت های پذیرنده گرفته می شود،سایت ما هیچ گونه کارمزد دیگری نمی گیرد!!

۹-دقت کنید که مبلغی که بیت کوین وارد می کنید کاملاً دقیق باشد در غیر این صورت هیچ گونه تایید صورت نخواهد گرفت و در صورت نداشتن شماره سفارش امکان پیگیری نیز نخواهد بود.

اگر داخل سایت ما ثبت نام کرده اید،پس از ورود به سایت به صفحه اصلی بروید؛در اینجا می بایست ابتدا در قسمت واریز بیت کوین را انتخاب کنید و در قسمت دریافت پرفکت مانی را انتخاب کنید،مانند صفحه زیر

b

حال در کادر کناری در قسمت بیت کوین مقداری که می خواهید به پرفکت مانی تبدیل شود را وارد کنید تا مبلغ پرفکت مانی آن بصورت اتوماتیک داخل کادر پایینی محاسبه شود،برای مثال:

b0

پس از وارد کردن آدرس پرفکت مانی خود  که با حرف “U” انگلیسی شروع می شود(کیف پول دلاری)در قسمت مشخص شده و وارد کردن ایمیل خود بر روی ادامه کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.در این صفحه از صحت اطلاعات وارد شده،در صورتی که اطمینان دارید پس از وارد کردن کد امنیتی و فعال کردن تیکت موافقت با “موافقت نامه ی کاربر” بر روی تایید کلیک کنید.

b1

حال شما سفارش جدیدی ثبت کردید،حتماً شماره سفارش را یادداشت کنید،درصورت عدم یادداشت امکان پیگیری وجود ندارد.

b2

برای پرداخت بیت کوین خود به ما و دریافت پرفکت مانی بصورت آنی روی دکمه ی Pay Online کلیک کنید تا وارد صفحه ی مرچنت FarhadExchange BITCOIN Automatic Machine شوید. 

بهترین شیوه و امن ترین روش ارسال بیت کوین به ما از طریق صفحه ی مرچنت  هست (چون سفارش ها کاملاً مجزا انجام می شوند و برای هر سفارش یک آدرس بیت کوین منحصر بفرد ایجاد می شود)

***توجه: این صفحه را به هیچ عنوان ریفرش نکنید***

b3

روی سایت مرچنت  شماره سفارش، مبلغ قابل پرداخت به btc و نام مرچنت –FarhadExchange.net – ثبت شده است.

روی دکمه ی PAY NOW کلیک کنید. تا آدرس منحصر بفرد بیت کوین برای واریز ایجاد گردد.

توجه: آدرس ایجاد شده ی بیت کوین فقط و فقط مربوط به این سفارش است. به هیچ وجه مبالغ مربوط به سفارش های دیگر را نباید به این آدرس ایجاد شده واریز کنید.

b4

مقدار بیت کوینی که در سفارش ذکر کرده اید و در صفحه ی فوق نیز مشخص هست از حساب بیت کوین خود (یا هر نرم افزار بیت کوین که استفاده می کنید) به آدرس بیت کوین که با رنگ قرمز مشخص شده است ارسال کنید و منتظر تایید -Confirmation – بمانید.

یادتان باشد که این صفحه را به هیچ عنوان ریفرش نکنید. حتی اگر اینترنت شما قطع هم شود، ماشین اتوماتیک بیت کوین کار خود را در پس زمینه انجام می دهد.

توجه : دریافت تایید دریافت بیت کوین بلافاصله نیست و معمولا چند دقیقه ای طول می کشد، بنابراین صبور باشد.

توجه: مقدار بیت کوینی که می فرستید باید حتماً دقیقا با مقداری که در سفارشتان ذکر کرده اید یکی باشد.

بیت کوین ۲

در صفحه ی بالا تعداد تایید ها یا Confirmations تغییر کرد و برابر با صفر شد. یعنی مقدار بیت کوین ارسالی شما دریافت شده است اما هنوز تایید کامل را نداریم.

همچنان منتظر می مانیم تا صفحه ی زیر ظاهر گردد:

بیت کوین

در صفحه ی بالا پیامی ظاهر شده مبنی بر اینکه بیت کوین واریزی شما با موفقیت واریز و تایید شده است.

بر روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید تا به سایت فرهاد اکسچنج بازگردید،در صورت موفقیت آمیز بودن واریز صفحه زیر به شما نشان داده می شود:

بیت کوین

اکنون بیت کوین شما به حساب ما منتقل شده و دیگر احتیاج به کار دیگری نیست. می توانید پرفکت مانی را هم اکنون برداشت کنید.