برای استفاده از این خدمت از سایت فرهاد اکسچنج باید به نکات زیر توجه کنید:

۱-ابتدا باید داخل سایت فرهاد اکسچنج که از پرفکت مانی و بیت کوین پشتیبانی می کند ثبت نام کنید.

۲-راهنمای باز کردن حساب بیت کوین را مطالعه نمایید.

۳-راهنمای بازکردن حساب پرفکت مانی را مطالعه نمایید.

۴- در صورتی که در هر سه سایت بالا عضو هستید و حساب شما مسدود نشده است می توانید اقدام به تبادل ارز از طریق سایت فرهاد اکسچنج نمایید.

۵-اگر هنگام این انتقال به هر دلیلی به مشکلی برخوردید از طریق تیکت ،تلگرام و تلفن با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید این جا تیکت بزنید.

۶-تمام این انتقال بصورت تمام اتوماتیک است یعنی حساب شما پس پرداخت موفقیت آمیز،شارژ می شود.

۷-برای تسریع در پیگیری سفارش شما(البته در صورت بروز مشکلات احتمالی) توصیه اکید ما بر وریفای حساب شما است؛برای راهنمای این کار کلیک کنید.

۸-به غیر از کارمزدی که از طرف شرکت های پذیرنده گرفته می شود،سایت ما هیچ گونه کارمزد دیگری نمی گیرد!!

۹-کارمزد شرکت پرفکت مانی برای انتقال ۱٫۹% است.

 

اگر داخل سایت ما ثبت نام کرده اید،پس از ورود به سایت به صفحه اصلی بروید؛در اینجا می بایست ابتدا در قسمت واریز پرفکت مانی را انتخاب کنید و در قسمت دریافت بیت کوین را انتخاب کنید،بصورت صفحه زیرf0

 

حال در کادر کناری در قسمت پرفکت مقداری که می خواهید به بیت کوین تبدیل شود را وارد کنید تا مبلغ بیت کوینی آن بصورت اتوماتیک داخل کادر پایینی محاسبه شود،برای مثال:

f

پس از وارد کردن آدرس بیت کوین خود در قسمت مشخص شده و وارد کردن ایمیل خود بر روی ادامه کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

در این صفحه از صحت اطلاعات وارد شده،در صورتی که اطمینان دارید پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی تایید کلیک کنید.توجه داشته باشید که حداقل باید ۲ درصد از مبلغی که برای انتقال در نظر گرفتید بیشتر داخل حسابتان پول داشته باشید بطور مثال: برای انتقال ۱۰۰ دلار باید ۱۰۲ دلار پول داخل حسابتان داشته باشید.این ۲ درصد کارمزد خود پرفکت است.

f1

حال شما سفارش جدیدی ثبت کردید،حتماً شماره سفارش را یادداشت کنید،درصورت عدم یادداشت امکان پیگیری وجود ندارد.

پس از یادداشت شماره سفارش بر روی گزینه پرداخت کنید کلیک کنید:

f2

حال شما وارد سایت پرفکت مانی قسمت پرداخت شده اید،در این قسمت اطلاعات سایت پذیرنده یعنی فرهاد اکسچنج و مبلغ مورد انتقال به سایت ما را می توانید مشاهده کنید:

f3

در این قسمت مشخصه حساب پرفکت و پسورد خود را وارد کنید و سپس کد امنیتی را نیز در کنار آن وارد کنید و بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

f4

اگر پسورد و مشخصه خود را درست وارد کنید وارد مرحله بعد می شوید،در این مرحله مقدار نهایی سفارش شما یعنی مقدار مورد انتقال به همراه کارمزد خود پرفکت برای شما نمایش داده می شود برای تایید نهایی سفارش خود بر روی  گزینه مشخص شده کلیک کنید تا تراکنش شما تایید  شود.

f5

در صورت داشتن موجودی کافی سفارش شما پس از چند لحظه وارد سایت فرهاد اکسچنج می شود و این معنای این است که سفارش شما کامل شده است. و در همان لحظه شما می توانید از بیت کوین داخل حسابتان استفاده کنید!

One thought on “نحوه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین”
  1. با سلام بنده در عراق زندگی میکنم و دارنده حساب مستر کارت هستم ومیخواهم از طریق حساب مستر کارت خودم e -card های پیپال یا پرفکت یا وب مانی خریداری کنم با توجه به اینکه در اینجا هیچ صرافی نیست که e-cardتهیه کرد وبنده نیز نمیتوانم بنا به کاری که دارم هر روزدر ایران باشم چه راهکاری برای این موضوع دارید؟

Comments are closed.