Cryptocurrency news text on smartphone screen surrounded by piles of different crypto coins. Title screen for recent cruptocurrency news. 3D illustration

پس از آنکه بیت کوین به عنوان اولین ارز رمز نگاری شده محبوب، در طول دو هفته گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد، مجدد در پایان هفته گذشته با اصلاح قیمت شدیدی روبرو شد.

به صورت کلی در هفت روز گذشته، قیمت رمز ارزهای برتر، از جمله بیت کوین، اتریوم و کاردانو سقوط کردند. آلتکوین های دیگر مانند دوج کوین و ریپل نیز همچنان در محدوده رنگ قرمز باقی ماندند.

با این حال، ارز دیجیتال دوج کوین، روز یکشنبه پس از انتشار توئیتی از سمت میلیاردر معروف، ایلان ماسک که تصویری از توله سگ خود با نام شیبا منتشر کرده بود، افزایش چشمگیری داشت.

علاوه بر تمرکز بر روی تغییرات قیمت، در این مقاله چهار مورد از رویدادهای مهم تاثیر گذار بر این بازار را مورد بحث قرار می دهیم.

افت شدید قیمت بیت کوین و رمز ارزها و دلایل آن

اخبار روز رمز ارزها را دنبال کنید.

سهام صرافی کوین بیس، پس از طرح شکایت از سمت SEC علیه این صرافی، سقوط کرد!

شامگاه سه شنبه، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase، طی توییتی اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) قصد دارد از صرافی کوین بیس، به دلیل راه اندازی سیستم وام دهی USDC (استیبل کوین متصل به دلار آمریکا) به افراد واجدشرایط و ارائه ۴ درصد سود سالانه به تامین کنندگان مبلغ وام، شکایت کند. این سیستم در صرافی کوین بیس، Coinbase Lend نامیده می شود. پس از انتشار این خبر، سهام Coinbase روز چهارشنبه ۳.۲ درصد کاهش یافت.

Robinhood ویژگی خرید مکرر رمز ارزها را اضافه کرده است!

روز چهارشنبه، پلتفرم معاملاتی Robinhood، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که ویژگی جدیدی را با عنوان خریدهای مکرر رمز ارز ارائه می دهد.
این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا در ارزهای رمزنگاری شده متنوع با حداقل ۱ دلار در یک برنامه روزانه، هفتگی، دوهفته ای یا ماهانه به صورت مکرر سرمایه گذاری کنند. این برنامه چیزی شبیه به بکار بگیری استراتژی میانگین هزینه دلاری می باشد که طی آن سرمایه گذار، مبلغ مشخصی را در فواصل زمانی منظم بر روی مقدار کمتری از دارایی سرمایه گذاری می کند. این استراتژی موجب کاهش میزان ریسک می شود. بر اساس پست وبلاگ این شرکت، این ویژگی در این ماه در حال اجرا است.

ویدیوهای آموزشی ما را از دست ندهید.

اوکراین بیت کوین را قانونی کرده است!

روز پنجشنبه، پارلمان اوکراین ارزهای رمزنگاری شده را قانونی اعلام کرد. این لایحه در سال ۲۰۲۰ به اجرا گذاشته شد. این قانون، موجودی بیت کوین و سایر رمز ارزهای افراد را در برابر تقلب و دزدی حفظ می کند.

البته این کشور، بیت کوین را به عنوان یک روش پرداختی مجاز ندانسته و آن را با hryvnia، واحد پول ملی کشور، برابر نمی کند.

Walmart می گوید اعلان پرداخت رمزنگاری جعلی است!

طبق گزارش CNBC، در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده توسط GlobeNewswire، اعلام شده است که Walmart، بزرگترین خرده فروش در ایالات متحده، لایت کوین را به عنوان روش پرداختی قبول می کند. با این حال، رندی هارگرو، سخنگوی والمارت بیان کرد که این بیانیه مطبوعاتی معتبر نمی باشد.

اگرچه انتشار جعلی این خبر باعث افزایش قیمت لایت کوین شد، اما پس از تأیید جعلی بودن خبر، قیمت این ارز عقب نشینی کرد.

وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید