علّت وریفای حساب:

در سایت فرهاد اکسچنج که یک سایت در حوزه ی صرافی الکترونیکی است و با حساب های مالی سر و کار دارد مانند سایر سایت های دیگر که می بایست از صحت پول ورودی اطمینان حاصل نمایند مجبور به انجام اقداماتی در این ضمینه می باشد این کار باعث می شود که هر گونه انتقال با اطمینان از این که صاحب اصلی پول راضی است اتفاق افتد(البته حقیقت امر این است که از حتمی بودن این مسئله نمی شود اطمینان حاصل کرد)

به عنوان مثال شخصی کارت بانکی را به همراه رمز دوم آن به سرقت می برد سپس برای این که پول از دسترس دیگران خارج نماید اقدام به خرید از ما می کند(برخی از پول های الکترونیکی از امنیت بسیار کمی برخوردار هستند و نمی توان پس از آن که پولی به حسابی منتقل شد آن را  برگشت زد ولی در مورد وب مانی و پی پل که از امنیت بالایی برخوردار هستند مسئله متفاوت است)

برای این جلوگیری از بروز این مشکلات ما از تمام افرادی که از طریق سایت اقدام به خرید پول های الکترونیکی می کنند یک شماره ثابت و مدارک شناسایی( اسکن کارت ملّی و شناسنامه) می خواهیم.

 

.۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

به خاطر داشته باشید که برای وریفای می بایست در ساعات اداری تماس بگیرید.


 

ضمناً نحوه وریفای کردن بصورت کامل و مجزا در این جا آمده است.


 

در صورتی که می خواهید تمامی خرید های وب مانی شما آنی انجام شود می بایست حتماً حساب خود را وریفای نمایید.

 

verify

20 thoughts on “وریفای حساب،چرا؟”
  1. با درود و خسته نباشید خدمت شما زحمت کشان
    بنده از طریق پشتیبانی حسابم را وریفای کردم و خوشبختانه بعد از آن هیچگاه به مشکل برنخوردم .
    امیدوارم همینطور پر قدرت و امانتدار به فعالیتتان ادامه دهید و پیروز و سربلند باشید .

  2. سلام من دانشجو هستم و ساکن خوابگاه دانشجویی می باشم و اکثر اوقات در منزل حضور ندارم. می تونم از طریق خط موبایل وریفای زا انجام بدم؟

  3. سلام

    موبایل قابل رد گیری نیست قربا ن و از این جهت برای وریفای قابل استفاده نمی باشد. می توانید شماره تلفن خانه – پدر، مادر، برادر، خواهر – کسی که شما را بشناسد و هویت شما را تایید کند بدهید. احتیاج نیست حتما خودتان پاسخ بدهید اما احتیاج است که کسی با تلفن ثابت هویت شما را تایید کند.

    1. سیم کارت مگه میشده هیچ وقت ناشناس گرفت الان هم که میگن باید کدملی رجیستر بشه وگرنه سیم کار قطع میشه در ضمن کاملا قابل ردیابی هست من نمیتونم حرف بزنم sms میتونم

      1. قربان مراجع قضایی این مطلب را به ما اعلام می کنند.
        ضمناً ردیابی یک تلفن همراه بسیار کار دشوار تری نسبت به ردیابی یک خط ثابت است،در هر صورت ما خلاف میل باطنی و با توجه به درخواست مراجع قضایی از ما دست به این کار می زنیم.
        موفق و پیروز باشید.

  4. با سلام
    من قبلا در سایت شما عضو شدم و بارها نیز پول جابجا کردم. متاسفانه اطلاعی از شرایط وریفای کردن نداشتم و پیش از انجام وریفای اقدام به واریز وجه توسط عابر بانک برادرم کردم. الان پول در حساب وبمانی من نیست و باید اسکن مدارکم رو برای شما بفرستم. با توجه به اینکه عابر بانک مورد استفاده باید به نام خودم باشه چجوری میتونم این موضوع رو حل کنم؟ کلا مدارک برادرم رو ارسال کنم یا مدارک شناسایی خودم بعلاوه ی کپی اسکن عابر بانک برادرم؟
    متشکر میشم که راهنماییم کنید.

    1. سلام.
      اسکن از عابر بانک خودتان – از عابر بانک برادرتان و مدارک هویتی خودتان را برایمان بفرستید به همراه یک شماره تلفن ثابت. لطفا از این پس از کارت خودتان استفاده بفرمایید.

  5. سلام حساب پرفکت مانی را چگونه باید وریفای کنیم؟آیا از همون تنظیمات کپی کارت ملی و قبض آب وبرق بدیم کافیه؟لطفا توضیحاتی بدید چون الان۳میلیون پولم در یه سایت را نمیتونم بگیرم آخه باید حساب پرفکت مانی را وریفای کنم

    1. سلام
      باید وریفای حساب پرفکت مانی باید مدارک هویتی و یک قبض تلفن را به طور رسمی و با مهر دادگستری ترجمه کنید و برایشان بفرستید تا وریفای شوید.

  6. مراجع قذایی کشور عزیزمان همیشه سعی به جاسوسی کردن از مردم عادی بی گناه و بایگانی کردن اطلاعات دارند شکی نیست که شما همه ی مدارک ما رو به صورت دوره ای تسلیم مراجع میکنید تا مثلا دزدی صورت نگیره ولی مشکل دردی نیست . مشکل پول شویی نیست و بسیار امنیتی تر از این حرفاست خوشبختانه ما چیزی برای قایم کردن نداریم اصلا حریم شخصی معنی خاصی نداره در کشور عزیزمان …مدارک را ارسال کردیم لطفا وریفای رو انجام دهید

  7. سلام
    آیا برای فروش پرفکت مانی و دریافت ریال لازمه که حساب وریفای شده باشد؟

Comments are closed.