پیتر تیل

پیتر تیل که قبلا نیز درمورد بیت کوین صحبت کرده بود، بار دیگر آن را تایید کرده و آن را هم ارز طلا در دنیای دیجیتال دانست.

پیتر تیل ، بنیانگذار پی پال بر این عقیده است که ارزهای رمزنگاری شده بیشتر برای سرمایه گذاری استفاده می شوند تا راه هایی برای پرداخت وجه.او در گزارش هفته گذشته اش با خبرنگار CNBC درنیویورک گفته است: سرمایه گذاری در ارزهای کریتو مانند خرید طلا در گذشته است. همانند ان افراد در کل جهان می توانند از آن استفاده کنند و سود ببرند.

پیتر تیل همچنین تاکید کرده است در بین تمام ارزهای بازار کریپتو، بیت کوین قدرت خود را حفظ خواهد کرد و همچنان در صدر جدول ارزهای کریپتو باقی خواهد ماند. وی همچنین گفته است که در مورد این که بیت کوین بزرگ ترین ارز بازار کریپتو خواهد بود حاضر است شرط بندی کند.

علیرغم پیش بینی او در مورد یکه تاز بودن بیت کوین، وی در مورد قیمت آن پیش بینی متفاوتی داشته است.او اظهار کرده است که تنها بیست تا ۵۰ درصد امکان دارد که  بیت کوین افزایش قیمت داشته باشد.

با وجود این حدس وی در مورد بیت کوین، سرمایه گذاری او روی این ارز نشان می دهد که او بیشتر به افزایش قیمت آن امید دارد. مطابق با گزارش coindesk در ماه ژانویه، پیتر تیل بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری  کرده است.