پیش بینی قیمت EOS در سال ۲۰۱۹: ۷۰ دلار یا کمتر!

دراین مقاله به بررسی پیش بینی قیمت EOS  در سال ۲۰۱۸ با اشاره به پیش بینی قیمت EOS  و قیمت سکه در سال ۲۰۱۹ میپردازیم.عملکرد سکه EOS نیز در سال ۲۰۱۸ گزارش خواهد شد.

نتایج ۲۰۱۸

در پایان ماه دسامبر، قیمت EOS به ۲٫۵۶ دلاررسیده است که در مقایسه با ماه ژانویه در سال ۲۰۱۸ با ارزش۸٫۷۷ دلار، تقریبا ۷۱ درصد کاهش یافته است.  قیمت در ماه آوریل ۲۰۱۸ به  ۲۱ دلار رسید که بالاترین قیمت سال ۲۰۱۸ بود و پس از آن  به قیمت پایین ۱٫۶۹ دلار کاهش یافت. از قیمت پایین ۱٫۶۹ دلار به قیمت بالای ۳٫۱ دلار رسیده است و با این افزایش قیمت،   EOS در رتبه پنجم درمیان  ۱۰۰ ارز رمز نگاری شده برتر با سرمایه گذاری در بازار قرار دارد که بر اساس آخرین آمار   CoinMarketCap در طول ماه دسامبر ۲۰۱۸ جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. قیمت EOS در سال ۲۰۱۹ چقدر خواهد بود؟!

پیش بینی قیمت EOS در سال ۲۰۱۸

دراین مقاله  با ارائه نظر در مورد پیش بینی قیمت EOS در سال ۲۰۱۸ بیان کردیم: “پیش بینی قیمت ما   که بین ۴٫۰۷ تا ۴٫۵۰  در نوسان است، بر اساس سطوح اصلاح فیبوناچی است. ما هر گونه اصلاح قیمت بیشتر را تخمین نمی زنیم، چرا که انتظار داریم نقدینگی در دسامبر ۲۰۱۸ کاهش یابد و چشم انداز زمانی بسیار کوتاه است. کماکان جهش ۵۱ درصدی تغییر قیمت بسیار حائز اهمیت است. صاحب نظران در مورد قیمت سکه های EOS در سال ۲۰۱۹ چه می گویند؟

پیش بینی قیمت EOS  در سال ۲۰۱۹

وبسایت Steemit.com  دو قیمت را برای سکه EOS در سال ۲۰۱۹ پیش بینی می کند، پیش بینی اول ۲۰ دلار، و دیگری برای پیش بینی  بهینه تر، ۷۰ دلاری. علاوه بر این وبسایت اشاره می کند که تا سال ۲۰۱۹، رسیدن این ارز به قیمت ۷۰  دلار شاید غیر واقعی به نظر برسد اما دو تحلیل جالب وجود دارد:

مقررات ،موضوع بسیار مهمی برای نظارت در طول سال ۲۰۱۹ و پس از آن خواهند بود. اگر مقرراتی برای بازار ارز رمز نگاری شده مناسب باشد و مقادیر زیادی از سرمایه در چین و ایالات متحده وارد این بازار  شود، این امر می تواند در سال ۲۰۱۹ از EOS قدردانی کند.

جامعه رو به رشد و فعال تر از توسعه دهندگان EOS و راه حل های کسب و کار می تواند یک مزیت رقابتی  برای EOS در مقایسه با سایر ارز ها باشد. این امر می تواند تقاضا ی خرید سکه را افزایش دهد و قیمت آن را نیز بالاتر ببرد. پیش بینی EOS  توسط وبسایت Tradingbeasts.com در سال ۲۰۱۹ به صورت زیر است: قیمت در اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۹، ۴٫۲۰ دلار خواهد بود.انتظار می رود حداکثر قیمت ۱۰٫۲۰ دلار و حداقل قیمت ۶٫۹۴ دلار باشد. پیش بینی قیمت EOS  برای پایان ماه ۸٫۱۶ دلار است.همچنین افزایش قیمت را در سال ۲۰۱۹ پیش رو داریم و تا دسامبر ۲۰۱۹ قیمت حداقل، حداکثر و میانگین  به ترتیب ۹٫۱۴، ۱۳٫۴۴  و ۱۰٫۷۶ دلار است.

پیش بینی قیمتEOSدر سال  2019

یکی دیگر از پیش بینی های  قیمت  EOS   ازسوی وبسایت  Coinswitch.co صورت گرفته است که  طبق آن ، قیمت این ارز در سال ۲۰۱۹ در حدود ۱۵ دلار خواهد بود.

 این تخمین ارائه شده ازقیمت  آینده EOS نسبت به آنچه که توسط Tradingbeasts.com ارائه داده است، خوش بینانه تر است. وبسایت Cryptoground.com پیش بینی می کند که قیمت EOS در سال ۲۰۱۹، ۶٫۴۸۳۸ دلار باشد.

اما همه پیش بینی های EOS برای سال ۲۰۱۹، صعودی یا خوش بینانه نیستند. پیش بینی جالب انجام شده از سوی Gov Capital  در مورد قیمت آینده EOS در سال ۲۰۱۹ بسیار بدبینانه است.

پیش بینی می شود که در  اول ژانویه ۲۰۱۹ قیمت ۱٫۲۹۶ دلار باشد، قیمت پیش بینی شده ی یک ساله در قیمت ۱٫۱۱۳ دلار (-۵۶٫۱۸۱ درصد) از قیمت فعلی حدود ۲٫۵۶ دلار پیش بینی شده است و حتی پیش بینی بسیار جسورانه در تاریخ ۹ مارس نیز وجود دارد، که بر اساس آن قیمت به  صفر دلار خواهد رسید! این یک سلب مسئولیت قانونی است که پیش بینی قیمت، تشویق به سرمایه گذاری نیست چرا که پیش بینی های واقعی عمدتا  بر اساس تجزیه و تحلیل فنی و ترکیبی از فرایندهای یادگیری عمیق است.

پیش بینی قیمت EOS در سال ۲۰۲۰

برای سال ۲۰۲۰، وبسایت Coinswitch.co پیش بینی می کندقیمت EOS برای شش ماه اول افزایش پیدا خواهد کرد و در طول جولای ۲۰۱۹  به قیمت بالای ۹۵ دلار خواهد رسید. برای ادامه  سال ۲۰۲۰ ممکن است روند نزولی باشد و قیمت آن تا پایان سال به ۵۶٫۲۵ دلار برسد. برای سال ۲۰۲۰، وبسایت Tradebeasts.com قیمت حداقل  را ۹٫۳۵ دلار و قیمت حداکثررا  ۱۶. ۹۹ دلار  پیش بینی می کند.

وبسایت Theoofy.com پیش بینی یک سناریو مثبت و منفی برای نمودار EOS / USD انجام داده است. پیش بینی قیمت EOS درسال ۲۰۲۰ براساس دو  سناریوی متضاد است، که تقریبا همیشه یک ایده خوب است که طیف گسترده ای از نتایج را بر اساس نوسانات بالا پیش بینی می کند که برای بازار ارز های رمز نگاری شده قابل توجیه است. سناریو مثبت این است که قیمت ممکن است به قیمت بالای ۲۲ دلار برسد اگر در ابتدای سال ۲۰۲۰ نمودار در محدوده ۱۱ تا ۱۶ دلار باشد. سناریوی بدبینانه نیز این است که قیمت EOS در سال ۲۰۲۰  ازمحدوده ۷ تا ۹ دلار فراتر نخواهد رفت.

پیش بینی قیمت EOS  در سال ۲۰۲۵

پیش بینی های EOS در سال ۲۰۲۵، به شرح زیر است:

  • وبسایت Theoofy.com پیش بینی میکند قیمت به بیش از ۲۲ دلار به علت پیشرفت های تکنولوژیکی میرسد
  • وبسایت Coinswitch.com پیش بینی می کند از سال ۲۰۲۳ قیمت EOS می تواند در حدود ۱۰۶٫۷۷ دلار باشد.
  • وبسایت Digitalcoin.com محدوده بین ۱۱ تا ۱۳ دلار را پیش بینی می کند.
  • وبسایت CoinNewsTelegraph.com قیمت ۵۰ دلار را پیش بینی می کند که بر این اساس  EOS ممکن است در مقایسه با رشد قیمت اتریوم افزایش داشته باشد.

ما این مقاله را با پیش بینی قیمت EOS برای سال های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و حتی ۲۰۱۵ با ارائه تحلیل فنی خود درباره  قیمت های احتمالی به پایان خواهیم برد.

تجزیه و تحلیل فنی EOS

به نظر می رسد که از نقطه نظر فنی، روند نزولی قیمت ها در کوتاه مدت به روند صعودی تبدیل شود.قیمت پایه ۱٫۵۶۵ دلار مرحله مهمی در بحث پیگیری و نظارت قیمت ها است.

یک عامل مثبت که ممکن است قیمت EOS را بالاتر ببرد، این است که شاخص ADX / DMI روند تغییر را از روند نزولی به روند صعودی با عبور خط DI + در خط ID- تایید کرده است. قیمت بسته در بیش از ۵۰ روز از تغییر میانگین که در حال حاضر در نرخ ۳٫۱۵۱۸ دلار است، مثبت خواهد بود، و  این امر می تواند بیانگر نخستین نشانه معتبر از تغییر روند از نزولی به صعودی باشد. بر اساس نسبت های فیبوناچی، نوسان بالای قیمت بالغ بر ۵٫۸۱ دلار و نوسان پایین  ۱٫۵۴ دلار و سپس سطوح اصلاحی ۰٫۵۰ و ۰٫۶۱۸  به ترتیب ۳٫۶۸ دلار و ۴٫۱۸ دلار است.  محدوده ۳٫۶۸ تا۴٫۹۰ دلار پیش بینی ما برای قیمت EOS در سال ۲۰۱۹ است.

در سالهای گذشته ارزش این ارز رمز نگاری بین ۴٫۷۰ تا ۵٫۰۰ دلار قیمت گذاری شد که تقریبا  از سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۸ ادامه داشت و باعث شد که این منطقه تثبیت قیمت مورد توجه واقع گردد. سقوط ۲۰۰ روزه تغییر میانگین نمایی که در حال حاضر در ۵٫۳۴ دلار است، یکی دیگر از مراحل کلیدی برای نظارت است، که به عنوان یک مقاومت بالقوه نیز عمل می کند زیرا قیمت واقعی کماکان پایین تر از آن است. تلاش برای پیشبینی قیمت EON ها بسیار مشکل است؛ چرا که  نوسانات قیمت و بازه های زمانی متفاوت، این امر را با چالش مواجه می کند.

نمودار هفتگی در مقایسه با نمودار روزانه کمتر خوش بینانه است و نمودار ماهانه هیچ مدرکی از  قعر نشینی  EOS در سال ۲۰۱۸ نشان نمی دهد. آنها در حال حاضر فعالیت تجاری محدودی را نشان می دهند و یک مرحله تثبیت بالقوه هستند. به عنوان نتیجه گیری، در این مقاله، تعدادی از پیش بینی های قیمت EOS در سال ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ تا سال ۲۰۲۵ ذکر شده است که به نظر می رسد یا بیش از حد خوش بینانه یا بیش از حد بدبینانه هستند.

نکته اصلی که باید در نظر گرفت این است که تجزیه و تحلیل فنی ما برای قیمت EOS در سال ۲۰۱۹ یک توصیه تجاری نیست. پیش بینی ما در دسامبر ۲۰۱۸ برای برخی از مهمترین ارز های رمز نگاری شده معروف مانند بیتکوین و اتریوم درست بود و باید این واقعیت را ذکر کنیم، اما پیش بینی دقیق تر برای یک افق زمانی طولانی مانند یک سال در مقایسه با بازه زمانی چند روزه بسیار دشوارتر است.

لازم به ذکر است که در طی کاهش شدید بازار ارز های رمز نگاری شده در سال ۲۰۱۸، بسیاری از بازارهای ارزهای دیجیتالی مبتنی بر سرمایه گذاری در بازار خود، در کنار بازار ارز، کاهش یافتند. این همبستگی ممکن است در سال ۲۰۱۹ نتواند به عنوان چشم اندازهای تجاری باقی بماند، مقررات و مشکلات مالیاتی و مزایای رقابتی به برخی ازارزهای دیجیتالی مانند یک جامعه توسعه دهندگان فعال تر ممکن است برخی از کاتالیزورهای اصلی باشد که می تواند یک سال امیدوار کننده برای EOS یا یک سال بدون هیچ عامل مهمی برای حمایت از افزایش قیمت آن باشد.

منبع: https://u.today/eos-price-prediction-for-2019-70-or-less

پاسخی بگذارید