پیش بینی های بزرگ قیمت بیتکوین در معادله ی بلاک چینی آسیا ظاهر می شود

هفته گذشته مناظره در مورد بیتکوین بین Arthur Hayes رئیس BitMex و Dr Doom ‘Roubini بسیار بحث برانگیز شد. این بحث داغ شامل پیش بینی های زیادی درباره قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها بود..

اتفاقات بزرگی در این بازار رخ خواهد داد.

CNBC آفریقا این رویداد را بطور گسترده ای از طریق مصاحبه با شرکت کنندگان و شخصیت های فعال در زمینه ارز های دیجیتال پوشش داده است.

امروز قیمت بیت کوین از مقاومت در برابر ۱۱،۷۰۰ دلار عبور کرده است. به گونه ای که در طی داد و ستد های کشور های اسیایی در ماه جولای به سطح $ ۱۲،۷۵۰ رسید. حرکت بزرگ چند ساعت پیش آغاز شده است و این به معنای  افزایش یافتن  کل سرمایه گذاری در بازار رمز ارزهاست چرا که  سلطه بیتکوین در این بازار به ۶۶ درصد افزایش یافته است. سایرآلت کوین ها هنوز در رکود به سر می برند، اما بسیاری از شرکت کنندگان در رویداد
Taipei  مطمئن بودند که این امر برای مدت بسیاری دوام نخواهد داشت.


Hayes  افزود که احتمالا پیش بینی های بسیاری در رابطه با قیمت بیتکوین بین سطوح ۱۰،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دلار وجود دارد که این امر در تجارت امری کاملا  طبیعی به نظر می آید چرا که سیر قیمت ، خط مستقیم نیست. او این نکته را مطرح کرد که برای کسانی که مایل به اجتناب از نوسان هستند، تجارت S & P500 مناسب تر است.

بعد از آن، نوبت به 
Changpeng Zhao می رسد. رئیس Binance مستقیما به محصولات خود، DEX،  و IEOs اشاره دارد. وی افزود که پذیرش این محصولات خیلی سریعتر از انتظاراتش بود.

قوانین نوسانات بازار

پایه گذارHxro،
Rob Levy ، اعتقاد داشت که نوسانات کماکان ادامه خواهد داشت. هنگامی که در مورد قیمت ها از وی سوال شد، او با جدیت افزود که قیمت بیتکوین تا پایان سال جاری به ۳۵،۰۰۰ دلار خواهد رسید. همچنین مدیر عامل شرکت  Coinflex،
Mark Lam ، اعلام کرد که به این فضا و به دست اوردهای اینده این بازار خوشبین است.

هنگامی که تعدادی از معامله گران رمز ارزها مصاحبه شدند، تعداد اندکی فکر می کردند که یک حرکت سهموی وار تا  رسیدن به سطح ۲۰۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت اما بیشتر موافق هستند که نوسانات بیتکوین در این سطح ثابت خواهد ماند.

علامت سوال های بسیاری در مورد آلت کوین ها بعدا مطرح شد و بسیاری از آنها بر این باورند که وقتی این اتفاق رخ دهد، تغییرات زیادی در بازار رمز ارزها رخ خواهد داد. با این حال، شرایط فعلی بازار بیانگر ان است که هیچ چهارچوب زمانی برای این منظور وجود ندارد.

https://bitcoinist.com/bold-bitcoin-price-predictions-from-asia-blockchain-summit/

پاسخی بگذارید