در پایان هفته بیت کوین همچنان نشانه هایی از قدرت را نشان می دهد که قیمت آن بیش از ۶،۲۰۰ دلار است. هدف این حرکت حدود ۸۰۰۰ دلار است، اما به نظر می رسد که در کوتاه مدت به سرعت در حال پیشرفت است.


باز هم، زمان آن رسیده تا اتریوم بهتر از بیت کوین عمل کند. شاخص ها این سناریو را در حال حاضر تایید نمی کنند، اما شانس تایید آن بالا است.
نمودار روزانه ETH / BTC
تقابل رمزگشایی ETH / BTC در حال حاضر با سطح قیمت ۰٫۰۲۷۶ درست بالاتر از حمایت احتمالی قیمت ۰۲٫۰۲۷۵ معامله می شود.
اتریوم در مقابل بیت کوین مسیر طولانی در پیش دارد اگر بخواهد به تجارت در سطوح نرمال بازگردد. سطح پشتیبانی در ۰٫۰۲۶۸ (پشتیبانی احتباس قیمت) است. سومین سطح حمایت برای ETH / BTC 0.024 (پشتیبانی احتمالی قیمت) است که سطح آن از ماه اوت سال ۲۰۱۷ مشاهده نمی شود.


MACD در نمودار روزانه انحراف را در سمت نزولی نشان می دهد، بنابر این آمار به احتمال زیاد ادامه حرکت نزولی است. با این حال، در حال حاضر، روند نزولی ادامه دارد. DMI در نمودار روزانه نشان می دهد که حرکت نزولی همچنان در بازار تسلط دارند. بازار صعودی با وجود سقوط و سطح فعلی مقام خود را حفظ می کند. این اختلاف بین قیمت را نمی توان نادیده گرفت.
نمودار روزانه BTC / USD
BTC / USD در حال حاضر ۶،۲۸۰ دلار قیمت گذاری می شود، که برخی از مشکلات را در ادامه برای حرکت بیشتر نشان می دهند. استانداردهای کنونی از لحاظ فنی قابل توجه هستند، زیرا این قیمت ها همانطور که Crypto-Winter از Crypto-Autumn منتقل شد، در ماه نوامبر گذشته کاهش یافته است.
با وجودی که خوشبختانه شاهد کاهش قیمت آن نیستیم.
بالاتر از قیمت فعلی، اولین سطح مقاومت توسط یک دنباله از مقاومت در برابر احتقان قیمت تشکیل شده است که به ۶،۸۰۰ دلار می رسد. سپس سطح مقاومت بعدی ۷۱۰۰ دلار (مقاومت احتمالی قیمت) است. سطح سوم مقاومت ۷،۴۵۰ دلار (مقاومت احتمالی قیمت) است. جفت BTC / USD مناطق ۸۰۰۰ دلاری را برای این سناریو به ارمغان می آورد.
سطح حمایت اولیه در ۶،۲۰۰ دلار (پشتیبانی احتمالی قیمت) است، سپس سطح پشتیبانی دوم در $ ۵،۸۰۰ (پشتیبانی احتمالی قیمت) است. سطح سوم حمایت از جفت BTC / USD در ۵,۷۵۰ دلار (پشتیبانی از احتقان قیمت) است.


MACD در نمودار روزانه روند صعودی خوب و همچنین بازده مناسب را نشان می دهد.
DMI در نمودار روزانه نشان می دهد که حرکت صعودی بازار را با مزایای زیادی نسبت به حرکت نزولی در سطوح پایین فعالیت نشان می دهند. هر دو طرف بازار زیر خط ADX حرکت می کنند و هر دو گروه از هرگونه پتانسیل روند محروم می شوند.
نمودار روزانه ETH / USD
ETH / USD در حال حاضر با ۱۷۳ دلار معامله می شود که به درستی از سطح پشتیبانی ۱۷۰ دلار به حرکت در می آید.
بالاتر از قیمت ارز، سطح مقاومت اولیه ۱۸۰ دلار (مقاومت احتمالی قیمت)، سطح مقاومت دوم ۱۹۰ دلار (مقاومت احتمالی قیمت) است، در حالی که سطح مقاومت سوم برای ETH / USD 195 دلار (مقاومت احتمالی قیمت) است.
سطح حمایت اولیه ۱۷۰ دلار (پشتیبانی احتمالی احتمالی قیمت) است، سپس سطح حمایت دوم برای جفت ETH / USD در ۱۶۰ دلار (پشتیبانی احتقان قیمت و EMA50) است. سطح سوم پشتیبانی ۱۵۵ دلار (پشتیبانی احتمالی قیمت) است.


MACD در نمودار روزانه تقابل صعودی را نشان می دهد.
DMI در نمودار روزانه پتانسیل ساختار فوق العاده صعودی را نشان می دهد. بازر صعودی مزایای خوبی نسبت به بازار نزولی دارند و از خط ADX حرکت می کنند، بنابراین هیچ محدودیتی برای افزایش قیمت ندارد.
نمودار روزانه XRP / USD
XRP / USD در حال حاضر در معامله با $ ۰٫۲۹۸، از سطح ۰٫۳۰ است. وضعیت XRP نگران کننده است، هرچند در هر زمان می تواند به سمت بالا حرکت کند.
سطح مقاومت اولیه ۰٫۳۰ دلار (مقاومت احتمالی قیمت) است، سپس سطح مقاومت دوم ۰٫۳۰۸ دلار است (خط روند نزولی بسیار طولانی مدت). سطح مقاومت سوم برای جفت XRP / USD 0.317 دلار (SMA100، EMA50 و مقاومت احتمالی قیمت) است.
سطح حمایت اول ۰٫۲۹۶ دلار (پشتیبانی احتمالی احتمالی قیمت)، سپس سطح حمایت دوم $ ۰٫۲۹۳ (پشتیبانی احتمالی تراکم قیمت) است، در حالی که سطح پشتیبانی سوم برای جفت XRP / USD 0.288 دلار (پشتیبانی احتمالی قیمت) است.


MACD در نمودار روزانه یک نمای کاملا مسطح نشان می دهد که تقریبا اطلاعاتی در مورد سناریوهای احتمالی در کوتاه مدت ارائه می دهد.
DMI در نمودار روزانه نشان می دهد که بازار نزولی دارای مزایای بیشتر از بازار صعودی هستند.

https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/top-3-price-prediction-bitcoin-ripple-ethereum-bitcoin-points-to-8-000-but-it-wont-be-a-non-stop-trip-201905101028

پاسخی بگذارید