علّت های عدم خرید آنی از سایت فرهاد اکسچنج:

این موضوع می تواند چندین علّت داشته باشد زیرا همان طور که می دانید برای این که  یک سفارش  انجام شود چندین مرحله وجود دارد و اگر در یک مرحله مشکلی بوجود آید سفارش شما ناموفق می شود به همین دلیل این موضوع می تواند چندین علّت داشته باشد:

۱-درگاه بانکی سفارش شما را تایید نکرده است و به همین دلیل تایید این سفارش به سایت ما نرسیده است و سفارش شما انجام نشده است : در این حالت ممکن است حتی شما در درگاه بانکی با پیام “پرداخت شما با موفقیت انجام شده است” مواجه شوید اما تاییدی از سوی درگاه،برای سایت ما ارسال نمی شود و سفارش شما در حالت اوپن می ماند. برای پیگیری سفارش خود ابتدا کافیست با پشتیبانی درگاه بانکی تماس بگیرید.۰۲۱۸۴۰۸۰

۲-درگاه بانکی تایید را اعلام می کند اما حساب شما وریفای نیست: برای این کار کافیست از یک خط ثابت با شماره های پشتیبانی سایت  برای وریفای کردن (در ساعات اداری) تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶_۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰_۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲

 

برای مشاهده علّت وریفای کردن حساب این جا را کلیک کنید.

برای مشاهده نحوه وریفای کردن حساب این جا را کلیک نمایید.

۳- ممکن است در خرید وب مانی شما از کیپری استفاده می نمایید که دارای محدودیت است: در این صورت شما سقف نقل و انتقال دارید که مثلاً در کیپر مینی روزی ۱۰۰ دلار می باشد( توجه داشته باشید که کمترین محدودیت نقل و انتقالات ۱۰۰ دلار در روز است پس اگر حجم نقل انتقالات شما بیش تر  از ۱۰۰ دلار در روز نبوده،حالت ۲ یا ۴ برای شما پیش آمده است ) و سایر کیپرها دارای محدودیت های متفاوتی هستند  به غیر از کیپر کلاسیک،برای از بین بردن این محدودیت کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

چگونه محدودیت نقل و انتقالات خود را در وب مانی از بین ببریم!

۴- حساب مقصد (در وب مانی کیف پول)را اشتباهی وارد نموده اید: ممکن است حساب مقصدرا اشتباهی وارد کرده باشید البته در بعضی از شرایط ممکن است حسابی که اشتباهی وارد کرده اید برای شخص دیگری باشد در این صورت پول به حساب شخص دیگری واریز می شود پس در وارد کردن حساب مقصد پول دقت لازم را به عمل بیاورید.

بصورت خلاصه می توان بیان کرد:

الف- در قسمت spend وضعیت در حالت open بود یعنی تایید بانکی صورت نگرفته است یعنی حالت ۱ بوجود آمده است.

w1

ب- قسمت spend وضعیت در حالت  complete  بود ولی در قسمت receive وضعیت در حالت open بود ممکن است حالت ۲ یا  ۳ یا ۴  پیش آمده باشد.

w2

10 thoughts on “چرا خرید من آنی انجام نشد؟”
  1. آقا چرا پس بیت کوین منو نمیریزید ۱GDZWhBcBWjiq1Hv2venFVm7hKkv3Vy1Ek همه چیم درست وارد کردم پول هم ریختم به حسابتون

  2. سلام من حسابم رو وریفای کردم مشکلات ۱ ۲ ۳ و ۴ رو هم ندارم الان چرا خرید من انجام نمیشه؟ از طریق یاهو هم چندین بار مسیج دادم اما هیچ واکنشی نشان ندادید و جواب منو ندادین، از طریق Disqus پیغام هم گذاشتم باز هم جواب ندادین و همچنان open هست. #۳۲۲۷۰۸۱۸۷

  3. من حسابم مشکلی نداره وریفای هم کردم ولی هر دفه که خرید میکنم یه مشکلی داره دوباره سفارشم واریز نشده لطفا حساب منو چک کنید ببینید چه مشکلی داره من حداقل در هفته ۲ یا ۳ بار خریدو فروش دارم نیاز به سرعت بالا دارم ممنون اینم خرید جدیدم که واریز نشده
    Your order reference number: #229045285

Comments are closed.