بیت کوین

یک پسر یازده ساله به نام اندرو کوری از ماساچوست یک کتاب درمورد بیت کوین منتشر کرده است تا افراد نسل جدید نیز بتوانند این فناوری را که جهان را فراگرفته درک کنند.این پسر خودش را یک متخصص بیت کوین تصور کرده و مفاهیم را به شکلی که هم سن و سال هایش درک کنند توضیح داده است.

این پسر انتظار دارد تا سن ۱۴ سالگی اش ۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده باشد.او با پدر و مادرش قرار گذاشته است که اگر بتواند این مقدار پول را بدست بیاورد مدرسه را رها کند. او پس از دیدن فیلم های یوتیوب با موضوع بیت کوین و تحقیق فراوان در مورد آن تصمیم به نوشتن این کتاب گرفته است.نام کتاب Early Bird Gets The Bitcoin است. راهنمای کامل درمورد بیت کوین که هم به صورت کتاب الکترونیکی و هم به صورت کاغذی در فروشگاه آمازون به فروش می رسد.

در مقدمه نوشته شده است :

” ما در مورد یک ارز رمزنگاری شده صحبت میکنیم که ساتوشی ناکاموتو آن را به وجود آورده است و در آخر شما همه چیز را درباره بیت کوین خواهید دانست “

 

بیت کوین

تعریف مفاهیم با استفاده از شباهت ها

پدر اندرو یکی از سرمایه گذار های بیت کوین است از پسرش خواسته بود تا مطالعات خود را با انتشار یک کتاب در دسترس  همه قرار دهد.اندرو در مصاحبه اخیرش با CNBC گفته است:  هر کس بخواهد درباره ارزش های کریپتو اطلاعات کسب کند باید ۷۰ تا ۸۰ ساعت را به یادگیری آن بپردازد.این کتاب به شکل ساده نوشته شده است تا درک مفاهیم را آسان کند.

در این کتاب با استفاده از تعاریف و تحلیل هایی بلاک چین و ارزها توضیح داده شده اند.در مورد بلاک چین گفته شده است که: بلاک چین یک شبکه عمومی مانند گوگل است که همه به آن دسترسی دارند و با خرید وفروش بیت کوین میتوان روی آن تغییر ایجاد کرد.کیف پول های ارزهای دیجیتال نیز مانند ایمیل شماست که فقط صاحب اصلی آن رمز عبور آن را داراست.

در این کتاب در مورد مفاهیم استخراج، کیف پول، بقیه ارزهای بازار کریپتو ، تاریخچه بیت کوین، عرضه سکه اولیه و اتریوم توضیح داده شده است.در پایان هر قسمت هم یک واقعیت جالب در مورد موضوع مورد بحث آورده شده است.