به راحتی می توان مشاهده کرد که روند فعلی بازار رمز ارز، لزوما در راستای سود دهی معامله گران وسوداگران نیست. با وجود قیمت بییتکوین که نشانه های صعودی را در چند روز گذشته از خود بروز می دهد، به نظر می رسد که این حرکت مثبت  ناپدید شده است.  قیمت بالقوه برای این رمز ارز در سراسر نیمه دوم این هفته نباید نادیده گرفته شود.

محدوده بین ۱۱۴۰۰ تا ۱۳۰۰۰ دلاری

چند روز پیش یک نمودار بسیار جالب منتشر شد. ValdoVeek  از جمله معامله گران فعالی است که انتظار دارد قیمت بیتکوین در اوایل این هفته به قیمت ۱۳۰۰۰ دلار برسد.پس ازعبور قاطعانه از این سطح، اکنون به نظر می رسد که محدوده ۱۱،۸۴۴ دلاری به عنوان هدف بعدی بعد از کاهش شدید به ۱۱،۴۰۰ دلار است.همچنین دور از انتظار نیست که قیمت در آینده به  پایین تر از ۱۱،۰۰۰ دلار برسد.

با این وجود، سطح بعدی پشتیبانی می تواند اندکی بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار باشد. این امر می تواند ضربه مهلکی بر پیکره پر طرفدارترین رمز ارز جهان وارد کند. این در حالی است که پیش تر به  نظر می رسید که بیتکوین  به ۱۴۰۰۰ دلار و بالاتر برسد. بی ثباتی این بازار در سال های اخیر برای هیچ کس پنهان نیست و به نظر می رسد که این وضعیت در آینده نزدیک نیز تغییر نخواهد کرد.

قیمت ۱۶۰۰۰ دلاری بیتکوین این ماه خبرساز خواهد شد.

برای علاقه مندان به تجزیه و تحلیل فنی  قیمت بیتکوین همواره جای امیدواری وجود دارد. امروز، نمودار ارائه شده توسط TradingShot نشان می دهد تمام گزینه ها روی میز باقی خواهد ماند. این که این ارزیابی درست است و  آیا همه چیز طبق این نمودار بازی خواهد کرد یا خیر، همیشه محلی از اختلاف نظر بوده است . وی پیش بینی می کند که پیش از ماه جولای، تا پایان سال جاری افزایش قیمت ۱۶۰۰۰ دلاری عملیاتی خواهد شد.

با توجه به این که چگونه قیمت بیتکوین  در چند هفته گذشته تغییر کرده است،گمان می رود رسیدن به چنین قیمتی بعید باشد. الگوی معکوس ممکن است در روزهای آینده قیمت را به  ۱۰۹۵۰ دلار برساند، هرچند زود است نتیجه گیری قطعی در این زمینه ارائه گردد. رد قیمت ۱۳۰۰۰ دلار موجب شده است تا حدی جو بازار نگران کننده باشد، با این حال شواهد و مدارک لازم برای نگرانی از این وضع وجود ندارد!

برای کسانی که فکر می کنند این نمودار نادرست است، لازم است به تاریخ قیمت اخیر بیتکوین نگاهی بیندازند. از زمانی که بیتکوین طی چند روز از سطح ۱۲،۳۰۰ دلار پیشی گرفته است،گاهی در این مسیر، حرکت های نزولی ای وجود داشته است. با این وجود زمانی که بیت کوین سطح قیمت ۱۳۰۰۰ دلار را برای مدت کوتاهی تجربه کرد و پس از فروش بیت کوین در این سطح قیمت، در مدت کوتاهی قیمت این رمز ارز به سطح  ۱۱،۷۴۰ دلار رسید. این امر به نظر می رسد عامل مهمی برای بر قراری  ثبات منطقه فروش در محدوده بین  ۱۲،۳۰۰ دلار و ۱۲،۸۰۰ دلارباشد.

هر یک از معامله گران ارزهای دیجیتالی در زندگی خود نیاز به انگیزه مضاعف دارند. لزوم این امر به خصوص زمانی احساس می شود که بازار رمز ارز ها دچار سیر نزولی می گردد. طبق پیشبینی  برخی از کاربران کارکشته در زمینه رمز ارزها، احتمال دارد که قیمت  بیتکوین قیل از پایان هفته جاری به ۱۰،۲۰۰دلار برسد.

گمانه زنی ها باید به بیش از ۱۷۰۰۰ دلار برسد 

پیش بینی برخی کاربران – رسیدن به سطح جدید  ۱۹،۳۰۰ دلار خواهد بود که پس از ماندگاری طولانی  در سطح ۱۵،۰۰۰ دلار محقق خواهد شد. چنین پیش بینی های خوش بینانه ای ممکن است که لزوما محقق نگردند، اما هنوز هم بسیار جالب توجه است. بسیاری از مردم بر این باورند که بیتکوین در سال جاری به طور پیوسته افزایش قیمت خواهد داشت اما در حال حاضر، سناریو ای که در آینده اتفاق خواهد افتاد، بسیار بحث برانگیز است.

https://themerkle.com/4-entertaining-bitcoin-price-predictions-for-this-week/

پاسخی بگذارید