نحوه ی باز کردن حساب بیت کوین در بلاک چین(در حال حاضر این سایت برای افراد با هویت ایرانی امکان ایجاد حساب را فراهم نمیکند)

۱٫ روی سایت https://blockchain.info می رویم.

۲٫ در صفحه ی اصلی روی Wallet کلیک می کنیم:

بیت کوین ۲

۳٫ در صفحه ی ظاهر شده روی Create My Free Wallet کلیک می کنیم:

بیت کوین ۳

۴٫ در فرم ظاهر شده ایمیل خود و رمز عبور دلخواه را وارد می کنیم.

توجه: رمز عبور قابل بازیابی نیست (بازیابیش سخت است). بنابراین رمزی را وارد کنید که مطمئن باشید در خاطرتان می ماند و یا در یک جای امن ذخیره کرده باشید. رمز عبور باید حداقل ۱۰ کاراکتر باشد.

بیت کوین ۴

۵٫ با کلیک روی دکمه ی Continue حساب بیت کوین شما تقریبا آماده است و قبل از آن یک متن منومونیک دریافت خواهید کرد که کلید دستیابی شما به حساب در مواقعی خواهد بود که پسورد را از دست داده باشید. این متن را جایی یادداشت کنید یا از آن پرینت بگیرید.

بیت کوین ۵

۶٫ با کلیک روی Continue به صفحه ی زیر وارد خواهید شد که یک معرف یا Identifier برای ورود به حسابتان به شما اختصاص داده شده است. کد معرف یا Identifier خود را جایی ذخیره کنید که به مثابه Username شماست و در هنگام ورود به حساب کاربری از شما سوال می شود.

رمز عبور را نیز وارد کنید. این همان رمزی است که موقع باز کردن حساب انتخاب کرده اید و باید همیشه در خاطرتان باشد.

بیت کوین ۶

۷٫ با کلیک روی Open Wallet به صفحه ی اصلی حساب خود می روید که آدرس بیت کوین شما و موجودی شما مشخص می باشد. در این کنترل پنل امکان دریافت و ارسال بیت کوین و چک کردن تراکنش های خود را خواهید داشت:

بیت کوین ۷

۸٫ همانطور که مشاهده می کنید آدرس بیت کوین شما یک سری مانند زیر است:

۱GeieFLFh9AKD1huwUhPPcDAjACDxjV6kC

اگر قصد دریافت وجهی را دارید، کافی است این آدرس را به شخص پرداخت کننده بدهید و از او بخواهید که به این حساب شما بیت کوین واریز کند. بعد از واریز قسمت Receive Money روی کنترل پنل خود را چک کنید. اگر وجهی برای شما ارسال شده باشد در این قسمت به شما نمایش داده خواهد شد.

همچنین برای ارسال وجه کافی است به قسمت Send Money روی کنترل پنل خود بروید و با داشتن آدرس حساب بیت کوین گیرنده، برای او بیت کوین ارسال کنید:

بیت کوین ۸

2 thoughts on “نحوه ی باز کردن حساب بیت کوین در بلاک چین”

پاسخی بگذارید