بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج

در بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج بیت کوین را بدون واسطه و بدون کارمزد با قیمت واقعی بخرید و بفروشید

[box type=”bio”]

اولین بازار تمام اتوماتیک بیت کوین در ایران

[/box]

 

 

 

بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج یک بازار آزاد و رایگان برای کاربران است که بیت کوین خود را بدون واسطه و با قیمت مد نظر خود در بازار به فروش رسانند و یا چنانچه می خواهند با قیمت دلخواه خود خرید کنند، پیشنهاد خود را به بازار بفرستند تا با شرایط کاربران دیگر تطبیق پیدا کند. 

به این ترتیب کسی که بیت کوین دارد، بیت کوین خود را با قیمتی که خود تعیین می کند، در بازار فرهاد اکسچنج در معرض دید عموم قرار می دهد تا در میان هزاران کاربری که روزانه در فضای اینترنت به دنبال بیت کوین با قیمت مناسب هستند، مشتری مناسبی پیدا کند. 

همچنین کسی که قصد دارد ریال خود را با قیمت دلخواه خود به بیت کوین تبدیل کند، پیشنهاد خرید خود را از طریق بازار فرهاد اکسچنج اعلام می کند تا اگر کسی با این قیمت تمایل به فروش بیت کوین خود داشت، دو تقاضا با هم تطبیق داده شوند و انجام شوند. 

[box type=”info”]

بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج رایگان است. یعنی شرکت فرهاد اکسچنج هیچ گونه کارمزدی بابت کارپردازی معاملات مشتری در بازار دریافت نمی کند. این بازار برای همیشه رایگان خواهد ماند. 

[/box]

از آنجا که در بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج، هیچ واسطه ای وجود ندارد و معامله به طور مستقیم بین فروشنده ی واقعی بیتکوین و خریدار واقعی بیتکوین انجام می شود، قیمت ها بسیار مناسب تر هستند و هر شخص می تواند با حذف واسطه ها به بهترین قیمت موجود دسترسی پیدا کند.

برای استفاده از بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج ابتدا لازم است که در سایت فرهاد اکسچنج دات نت ثبت نام بفرمایید. لینک ثبت نام در سایت فرهاد اکسچنج دات نت به قرار زیر است:

https://farhadexchange.net/signup.php

اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل وارد کنید و پس از قبول “قوانین و مقررات سایت” دکمه ی “ثبت نام” را بزنید تا حساب جدید برایتان ایجاد شود. 

 

پس از زدن دکمه ی “ثبت نام” اگر مشکلی باشد که پیام خطا برای شما ایجاد می شود و اگر مشکلی نباشد شکل زیر نمایان می شود که نشانه ی موفقیت آمیز بودن ثبت نام است:

 

اکنون با وارد کردن شناسه ی کاربری و رمز عبور خود (که موقع ثبت نام انتخاب کرده اید) وارد حساب کاربری خود شوید:

پس از لاگین کردن، کنترل پنل اختصاصی شما در سایت فرهاد اکسچنج دات نت در اختیار شما خواهد بود:

 

 

قبل از استفاده از “بازار بیت کوین” ، باید به قیمت “بروز رسانی مشخصات بروید و حساب خود را وریفای یا “احراز هویت” کنید. 

[box]

 

تایید شماره موبایل برای هر گونه نقل و انتقال بیت کوین و ریال لازم است. هر گونه نقل و انتقال با کد ارسالی به موبایل انجام می شود تا موجودی شما نزد فرهاد اکسچنج در امنیت کامل باشد. 

هیچ کس قادر به انتقال موجودی بیت کوین یا ریال شما در فرهاد اکسچنج نخواهد بود مگر اینکه به موبایل شما دسترسی داشته باشد. 

[/box]

آموزش نحوه ی وریفای کردن کامل در سایت فرهاد اکسچنج در لینک زیر آمده است:

آموزش نحوه ی وریفای در سایت فرهاد اکسچنج

 

 

 

اکنون که حساب شما وریفای شده است می توانید در بازار شرکت کنید. اما برای این کار ابتدا لازم است که در سایت فرهاد اکسچنج “موجودی ریالی” یا “موجودی بیت کوین” داشته باشد. 

برای شارژ کردن موجودی ریالی یا موجودی بیت کوین روی لینک “وضعیت حساب” بروید:

 

 

در قسمت وضعیت حساب امکانات زیادی برای شما تدارک دیده شده است:

  1. یک آدرس منحصر بفرد بیت کوین که فقط متعلق به شماست و فقط شما می توانید دریافتی ویا پرداختی از آن داشته باشید. 
  2. پنل ارسال بیت کوین – از طریق این پنل می توانید بیت کوین موجود در حساب خود را برای هر آدرس بیت کوین دیگر ارسال کنید. 
  3. پنل افزایش موجودی ریالی – از طریق این پنل می توانید موجودی ریالی خود در سایت فرهاد اکسچنج را افزایش دهید
  4. پنل برداشت موجودی ریالی به حساب بانکی – از طریق این پنل می توانید موجودی ریالی خود را به حساب بانکی خود در ایران بفرستید. 
  5. پنل تبدیل ریال به بیت کوین – از طریق این پنل می توانید موجودی ریالی خود را به بیت کوین تبدیل کرده و برای هر آدرس دلخواه بفرستید. 
  6. پنل تبدیل بیت کوین به ریال – از طریق این پنل می توانید بیت کوین خود را به موجودی ریالی تبدیل کنید. 

 

 

 

[box type=”download”]

چنانچه قصد فروش بیت کوین خود را در بازار بیت کوین دارید حتما قبل از آن حساب بیت کوین خود در سایت فرهاد اکسچنج را شارژ کنید. پس از ارسال بیت کوین به آدرس بیت کوین منحصر به فرد خود در سایت فرهاد اکسچنج، صبر کنید تا یک کانفرم بگیرد و در بالانس شما قابل مشاهده باشد. پس از یک کانفرم قابل فروش در بازار خواهد بود. 

[/box]

[box type=”download”]

چنانچه قصد خرید از بازار را دارید (یعنی می خواهید پیشنهاد فروش بیت کوین کاربر دیگری را قبول و تکمیل کنید باید موجودی بالانس ریالی داشته باشید.)

 چنانچه بخواهید پیشنهاد ریالی برای خرید بیت کوین به بازار دهید، حتما باید موجودی کافی ریالی (بالانس ریالی) در سایت فرهاد اکسچنج داشته باشید. برای افزایش موجودی بالانس ریالی به پنل مربوطه (که در شکل بالا مشخص شده) مراجعه کنید

[/box]

 

حالا که موجودی بیت کوین شما در سایت فرهاد اکسچنج شارژ شده است. می توانید بیت کوین خود را به نرخ دلخواه در بازار به فروش رسانید. برای این کار روی لینک “بازار” کلیک کنید:

 

 

در بالای صفحه ی بازار قیمت لحظه ای دلار به ریال بر اساس اعلام شبکه ی “سنا” و قیمت لحظه ای بیت کوین به دلار بر اساس شبکه ی CoinDesk را مشاهده می کنید. همچنین نرخ خرید و فروش لحظه ای شرکت فرهاد اکسچنج نیز قابل مشاهده می باشد. این نرخ ها کمک می کنند تا بازار نرخ معقولی را وارد کنید. 

 

 

[box type=”warning”]

توجه کنید که قیمتی که برای خرید و یا فروش بیت کوین خود در بازار ارائه می کنید، قابل رقابت با نرخ فرهاد اکسچنج باشد. چون اگر بیت کوین خود را بالاتر از نرخ فرهاد اکسچنج بخواهید بفروشید، طبعا کاربر بجای شما از سایت فرهاد اکسچنج خرید می کند. همچنین اگر بخواهید بیت کوین را پایین تر از نرخ فرهاد اکسچنج بخرید، طبعا کاربر بجای فروش بیت کوین خود به شما، آن را به فرهاد اکسچنج می فروشد. 

البته مواقعی هست که نرخ بیت کوین خیلی بی ثبات است و موجودی بیت کوین فرهاد اکسچنج نیز صفر است. در اینگونه مواقع می توانید تا دلتان می خواهد (و البته انصافتان اجازه می دهد) در بازار بتازید 🙂

[/box]


[box]

موجودی بیت کوین در سایت فرهاد اکسچنج ربطی به موجودی مشتریان ندارد. ممکن است شما صد تا بیت کوین در بلاک چین فرهاد اکسچنج داشته باشید، اما موجودی سایت فرهاد اکسچنج صفر باشد. دخایر سایت از ذخایر مشتریان جدا نگاه داشته می شود. 

[/box]

از طریق پنل زیر مقدار بیت کوین مورد نظر خود را با نرخ پیشنهادی خود وارد بازار کنید:

 

 

توجه داشته باشید که بیشتر از موجودی بیت کوین خود در سایت فرهاد اکسچنج، نمی توانید مبلغی وارد کنید. 

[box type=”warning”]

خیلی مواظب باشید. قیمت ها به ریال است. اگر یک صفر کم بگذارید و یا چنانچه قیمتی وارد کنید که “بسیار به صرفه” باشد، همیشه کسانی هستند که در بازار بلافاصله سفارش رو تکمیل کنند. چنانچه قیمت اشتباه باشد، امکان بازگشت سفارش تکمیل شده نیست مگر اینکه خریدار همکاری کند. مسئولیت عددی که وارد می کنید با شماست. 

 

داشته ایم که کسی یک بیت کوین را هفتصد هزار تومان فروخته است (می خواسته هفت میلیون تومان بفروشد اما یک صفر کم گذاشته) و طرف خریدار نیز بیت کوین خریداری شده را سریع انتقال داده است. فرهاد اکسچنج در این موارد البته همکاری دارد اما مسئولیتی در قبال اشتباه شما نمی پذیرد. معاملات بازار برگشت ناپذیر هستند.

[/box]

برای فروش بیت کوین در بازار به نرخ دلخواه:

 

 

با رفتن روی لینک بازار، اکنون سفارش شما در بازار موجود است. 

[box]

توجه کنید که خودتان نمی توانید سفارش خودتان را قبول کنید و فقط شما امکان حذف آن را از بازار خواهید داشت. 

همچنین اگر دکمه ی قرمز رنگ حذف سفارش در دسترس نباشد به این معنی است که کس دیگری در حال تکمیل سفارش است. اگر تکمیل سفارش انجام شود، سفارش از بازار خارج می شود و حساب ریالی شما اتوماتیک شارژ می شود. اگر تکمیل سفارش توسط کاربر دیگر ناقص بماند، دوباره سفارش به بازار عودت داده می شود. 

[/box]