قیمت بیت کوین

پس از جهشی غیر منتظره ای که بیت کوین داشت،قیمت آن در ۲۲ آگوست کاهش یافت. قیمت بیت کوین در معاملات امروز ۲۲ آگوست به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد.

از ابتدای امروز قیمت بیت کوین ۱۵۰$  سقوط کرده است.قیمت الان این ارز ۳۸۶۸$ است و پس از ۱۵ آوریل این اولین بار است که به این قیمت بازگشته است.

پیش بینی ها در مورد کاهش قیمت بیت کوین

به هرحال،اگر چه بیت کوین این روزها قدرتش را نشان داد،پیش بینی تحلیلگران بیانگر افزایش قیمت دوباره این ارز است که علی رغم اینکه نسبت به سال قبل خود ۳۵۰% افزایش داشته است،اما باز به قیمت بالاتری پرش خواهد کرد.

Btc vix که ازسازمان های مبادلات بازار کریپتو است گفت که امیدی به افزایش قیمت ندارد.وی به این اشاره کرده است که قیمت بیت کوین ۴ باز به زیر ۴۰۰۰$ کاهش یافته است و دیگر بازار تمایل ندارد که قیمت آن را در کوتاه مدت کاهش دهد.

افرادی دیگر این عقیده را دارند که بیت کوین مدتی در همین حدود ثبات پیدا میکند.

چهارمین نظر در این زمینه از مایک کایاموری،مدیرعامل مبادلات بیت کوین در ژاپن است.وی این کاهش قیمت را نشانه ثبات میداند،نه یک زنگ خطر.وی اضافه کرد قیمت بازار میتواند پایین تر هم بیاید اما تغییر بعدی segvit2x در نوامبر خواهد بود.

این روزها به دلیل تغییر تکنولوژی بیت کوین تغییرات احتمالی در این عرض بسیار زیاد است و میتوان از این نوسانات بیشترین استفاده را انجام داد . تریدهای کوتاه مدت در این زمان بیشترین بازدهی را خواهد داشت .

فرهاد اکسچنج ارائه دهنده خرید بیت کوین و فروش بیت کوین در ایران

پاسخی بگذارید