برای اولین بار از مارس ۲۰۱۷، تعداد سفارش های خرید بیت کوین ۹۲ درصد افزایش داشته است.افزایش قیمت این ارز و افزایش تعداد سفارش ها و تراکنش ها، بازاری فراتر از سال ۲۰۱۷ را برای بیت کوین پیش بینی می کند.

 

بیت کوین

بیت کوین در یک هفته هزار دلار افزایش یافت

با توجه به افزایش شدید تعداد سفارش های خرید، افزایش قیمت این ارز باید قابل توجه باشد.البته فقط افزایش خرید دلیل افزایش قیمت این ارز نخواهد بود.به هر حال با افزایش هزار دلاری این ارز در طی سه روز گذشته، تحلیل گران پیش بینی کرده اند که قیمت این ارز تا ۱۰ هزار دلار نیز پیش خواهد رفت.

ناظران بازار بیت کوین نیز منتظر افزایش قیمت آن هستند. موسس و سرپرست Fundstrat  نیز پیش بینی کرده قیمت این ارز تا پایان سال به ۲۵ هزار نیز خواهد رسید.

بیت کوین

کسب و کار های بزرگ اغلب در بلاک چین ایجاد می شوند

من جمله افرادی که از اوایل آوریل در این بازار سرمایه گذاری کردند می توان به  George Soros(کارگردان تجاری، سرمایه‌گذار، بازرگان، انسان‌دوست، کنشگرسیاسی، و نویسنده مجازآمریکایی ) اشاره کرد.

پیوستن اینگونه افراد به بلاک چین می تواند باعث بلوغ و پیشرفت هر چه بیشتر این شبکه گردد.

در حالی که رفتار بازار صعودی و مثبت است و اغلب پیش بینی ها از افزایش قیمت بیت کوین حکایت می کنند، تحلیل گرانی هم هستند که نظری مخالف این دارند.یکی از جالب ترین پیش بینی های ماه گذشته این بود که بیت کوین تا سال ۲۰۲۸ به صد دلار سقوط خواهد کرد.

Rogoff، اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی مالی، که به نظر می رسد که از فواید بیت کوین و شبکه بلاک چین آگاهی کافی ندارد، می گوید:جز افرادی که به وسیله آن پولشویی می کنند و افرادی که برای فرار از مالیات سراغ این شبکه می روند، دیگر استفاده کننده ها از بیت کوین جهت سرمایه گذاری تعداد اندکی دارند.

اغلب افرادی که از بلاک چین استفاده می کنند ممکن است نظر مثبتی به بیت کوین نداشته باشند.اطلاعات نشان می دهد که موقعیت های شغلی ایجاد شده در بستر بلاک چین در طی سه ماه گذشته دو برابر شده است و سازمان ها و شرکت ها باید آماده انقلابی در بلاک چین باشند.

بلاک چین ماندگار است

از گذشته تا به حال، بیت کوین با ارزش ترین ارز در بستر بلاک چین با بالاترین قدرت نقد شوندگی بوده است و قابلیت تبدیل به دیگر ارزهای مجازی را نیز داراست.

امروزه هزاران بازار هستند که به طور مستقیم بیت کوین را به عنوان روشی برای پرداخت می پذیرند.افزایش حجم تراکنش های بیت کوین نیز نشان می دهد که امکان نقد شدن آن با پول های فیات(بی پشتوانه) نیز افزایش یافته است.

بیت کوین، دیگر کوین ها و بلاک چین ماندگار هستند. جالب اینجا است که سنای آمریکا اخیرا قانونی را تصویب کرده است که مجوز  استفاده از بلاک چین برای شرکت های بزرگ جهت حفظ اطلاعات آن ها را می دهد و این به این معنی است که به دلیل امنیت بالا، این محیط رمزنگاری شده می تواند جای روش های سنتی را در آینده بگیرد.

با استفاده از ارزهای دیجتال، خرید ها و انتقالات  شما با سرعت بالا انجام خواهند شد  و مالیات نیز حذف خواهد شد.

فرهاداکسچنج، ارائه دهنده بهترین امکانات در حوزه ارزهای دیجیتال