دوشنبه، ۳ ژوئن – پس از مشاهده یک بازیابی کوتاه مدت روز گذشته، بازار ارز های رمزنگاری، یکی دیگر از اصلاحات منفی را مشاهده کرد، بیشتر از ۲۰ سکه اصلی در وضعیت قرمز دیده می شوند.

پس از شکستن قیمت از ۹۰۰۰ دلار در ۳۰ ماه مه، بیت کوین (BTC) ، تعدیل قیمت قابل توجهی رامشاهده کرده است. بزرگترین ارز دیجیتال قیمت ۸٫۶۰۰ دلار روز گذشته را حفط نکرده است و حتی به ۸٫۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

در زمان فشار، بیت کوین در ۸،۵۵۰ دلار معامله می شود که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته است. بیت کوین روزانه با نرخ روز افزون ۸۸۰۸ دلار، میزان نوسان کافی را در روز مشاهده کرده است. در هفت روز گذشته، بیت کوین حدود ۲٫۴٪ کاهش یافته است.

اتریوم (ETH)، دومین جریان بزرگ ارز ۲٫۶ درصد کاهش یافت و به ۲۶۴ دلار رسید. آلت کوین برتر ۱٫۷% در ۷ روز گذشته کاهش یافته است.

XRP، سومین جریان بزرگ ارز یکی از ۲۰ سکه برتر است که در روز شاهد افزایش سود است. در زمان فشار، XRP تقریبا ۱٪ افزایش می یابد و ۰٫۴۴۶ دلار به فروش میرسد و همچنین در ۷ روز گذشته، تقریبا ۸ درصد افزایش یافته است.

کل سرمایه گذاری بازار به کمتر از ۲۷۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.حجم معاملات روزانه حدود ۷۰ میلیارد دلار پس از رسیدن به ۱۰۴ میلیارد دلار در هفت روز گذشته است.

دیروز، کوین تلگراف گزارش داد که مبادلات غیر متمرکز (DEX) که توسط مبادله رمزنگاری عمده راه اندازی شده، دسترسی کاربران را از ۲۹ کشور از ۱ ژوئیه مسدود خواهد کرد.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-continues-to-see-negative-corrections-after-breaking-9-000-us-stocks-tumble

پاسخی بگذارید