خوشبینی موجب افزایش پتانسیل پذیرش ارز های رمز نگاری شده و موجب رشد قیمت بیتکوین شده است.

قیمت بزرگترین ارز رمز نگاری شده از روز جمعه به میزان ۱۱ درصد کاهش یافت و از ساعت ۸:۱۵  به وقت توکیو به قیمت ۱۰،۹۰۱٫۴۳ دلار معامله شد. این مقدار از شروع سال به میزان ۲۰۰ درصد رشد داشته است. برخی دیگر از ارزهای دیجیتالی نیز کاهش داشته اند: اتریوم ۴٫۲ درصد  و ریپل ۵٫۱ درصد.

خوش بینی در مورد افزایش احتمالی در پذیرش کریستوگرام ها موجب افزایش قیمت بیتکوین در ماه گذشته شد.  این خوشینی ها موجب شد سطح قیمت ها  به ابتدای سال ۲۰۱۸ بازگردد. اسلاید در آخر هفته با افزایش اخیر در روزهای شنبه و یکشنبه تفاوت دارد: بر اساس داده های بلومبرگ، تکاپوهای بازار ارز اواخر هفته از زمان آغاز ماه می امسال نتیجه  افزایش ۴۰ درصدی  قیمت بیتکوین است.

اپلیکیشن های موبایلی رمز ارزها: آمار و ارقام چه می گویند؟

بر اساس یافته های وبسایت  AppAnnie.com با وجود ان که قیمت بیت کوین در سه ماهه نخست امسال ۳ برابر شده است، کاربران و علاقه مندان ارز های رمز نگاری شده در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸، علاقه  کمتری به دانلود برنامه های کاربردی درزمینه ارزهای دیجیتالی در دستگاه های تلفن همراه دارند.

AppAnnie.com با بررسی  برنامه هایی که از Apple App Store و Google Play تا تاریخ ۲۶ ژوون دانلود شده است، اعلام کرد بیش از ۶۵۰۰ عنوان در بخش مالی با کلمات مانند  cryptocurrency، blockchain  یا Bitcoin در این زمینه توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته است. در نیمه اول سال ۲۰۱۹، مردم ۶۷ میلیون برنامه رمزگذاری را بارگیری کرده اند،که این مقدار در شش ماه اول سال گذشته ۶۵٫۸ میلیون بوده است. هم چنین ، تعداد کل برنامه ها از ژانویه ۲۰۱۸ به میزان  ۳۵ درصد افزایش یافته است.

این برنامه ها تنها یکی از شاخص هایی است که اشتیاق مصرف کنند ها ممکن است به التهاب و تکاپوی بازر ارز های رمز نگاری شده در سال جاری دامن نزند  و پذیرش این نوع ارزها  ممکن است در همان سرعت چرخش رشد کند.

https://www.livemint.com/market/stock-market-news/bitcoin-plunges-below-11-000-following-cryptocurrency-s-epic-surge-in-2019-1561947329658.html

پاسخی بگذارید