Bullish and bearish market concept on wooden cubes

در صورت ادامه ی روند نزولی قیمت بیت کوین، این ارز می تواند به سطح ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاهش یابد😱

خلاصه مطلب تحلیل قیمت بیت کوین:

  • MagicPoopCannon یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال احتمال ورود بیت کوین به یک روند نزولی شدید را بررسی کرده است.
  • وی بیان کرد که در صورت ادامه ی این روند نزولی، بیت کوین می تواند به سطح قیمت ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاهش یابد. بیت کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می شود. همین مسئله نشانه ضعف این رمز ارز است.
  • MagicPoopCannon حدس می زند که شاید تسلا می دانسته است که بیت کوین به اوج قیمت خود دست یافته است. به همین دلیل این شرکت توقف پذیرش بیت کوین برای پرداخت خودروهای برقی را اعلام کرده است.

صرافی فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

MagicPoopCannon، تحلیلگر بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال، در حال بررسی سناریوی احتمالی ورود بیت کوین به یک روند نزولی شدید با افت اخیر قیمت این ارز به زیر ۵۰ هزار دلار است. به گفته وی، بیت کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می شود. همین مسئله نشانه ضعف این ارز است.

این تحلیلگر، سناریوی های احتمالی قیمت بیت کوین را به شرح زیر توضیح می دهد:

من در حال حاضر سعی می کنم بدون جانبداری نظر بدهم. البته کمی هم بدبین هستم. اما اگر بیت کوین بتواند مجدد به بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه بازگردد و دوباره رکوردهای قیمتی روزانه ثبت کند نسبت به صعود و رشد آن امیدوار خواهم شد. در حال حاضر، من فقط ضعف بیشتر و بیشتری را در بازار می بینم.

MagicPoopCannon همچنین افزود که اگر بیت کوین وارد یک روند نزولی شدید شود، می تواند به سطح ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاهش یابد.

اگر این آغاز روند نزولی باشد، من فکر می کنم بیت کوین می تواند به سطح ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار سقوط کند. به کلمه کلیدی ** اگر ** توجه کنید. ما به طور قطع نمی دانیم که بیت کوین به اوج خود دست یافته است یا خیر. اما اگر اینگونه باشد، فکر می کنم سطح ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار می تواند سطحی باشد که در نهایت این ارز به پایان می رسد.

قیمت روز بیت کوین

شاید تسلا متوجه شده است که قیمت بیت کوین ممکن است به اوج خود رسیده باشد!

قیمت بیت کوین

با توجه به فروش اخیر به دلیل اطلاع رسانی تسلا مبنی بر پایان پذیرش بیت کوین به عنوان گزینه پرداخت اتومبیل های برقی، MagicPoopCannon به شوخی اظهار داشت: “این اقدام احتمالاً به این دلیل بوده است که شرکت تسلا متوجه شده است که بیت کوین به اوج خود رسیده است یا حداقل به آن نزدیک شده است.” وی منطق پشت نظریه ی خود را این چنین توضیح داد:

اگر کسی برای خرید خودروهای برقی به شرکت تسلا بیت کوین پرداخت کند و این شرکت بیت کوین پرداختی را در یک بازار نزولی نگه دارد، آن ها در واقع در حال نگهداری یک ارز با ارزش رو به کاهش هستند. در نتیجه سود حاصل از فروش اتومبیل های خود را از دست می دهند.

ویدیو های آموزشی فرهاد اکسچنج را دنبال کنید.

میانگین متحرک چیست؟

میانگین متحرک جزو اندیکاتورها یا همان شاخص های مهم است. بسیاری از تحلیل گران از آن برای تحلیل استفاده می کنند. به وسیله ی این اندیکاتور تحلیل گر شاهد خطوطی خواهد بود و تحلیل ها باید با توجه به حرکت این خطوط باشد. میانگین متحرک ساده یک نوع از این ابزار است. در این شاخص تحلیل گر تعیین می کند در چه بازه ی زمانی قصد دارد تحلیل قیمت کند.

در اینجا منظور از بازه زمانی چیست؟ بازه ی زمانی تعیین می کند که فرد قصد ورود به چه معامله ای را دارد؟ کوتاه مدت، میان مدت و یا بلند مدت.

به طور مثال بازه ی زمانی ۳۰ روزه را در نظر می گیرید. در اینجا این اندیکاتور رنج قیمت ارز را در ۳۰ روز جمع می کند. سپس عدد حاصل را تقسیم بر عدد ۳۰ که در واقع تعداد روزهای انتخابی است می کند. میانگین متحرک در واقع داده های قیمت در یک بازه ی زمانی را هموار تر می کند. درواقع میانگین متحرک، داده ی قیمت بدون در نظر گرفتن نوسانات کوتاه مدت و پارازیت های قیمتی در یک بازه زمانی است.

منبع خبر
وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید