نیویورک / هنگ کنگ:  بیتکوین قابل پیشبینی است، اخرین قیمت بیت کوین نشان داد قیمت این رمز ارز پس از رسیدن به ۱۳۰۰۰ دلار، به بیشترین مقدار خود خواهد رسید.

بیت کوین برای سومین روزمتوالی به قیمت ۱۳،۱۵۴ دلار دست یافت و روند بهبود خود را که هفته گدشته آن را در سطح ۱۰۰۰۰ نگه داشته بود، ادامه داد. با گذشت ماه ژوئن بیت کوین بیش از ۱۸ ماه است که قیمتی بیش از ۱۳۸۸۰ دلاردارد. پیشرفت روز چهارشنبه، شامل افزایش قیمت سایر ارزهای رقیب از جمله اتریوم و لایت کوین نیز می شود. شاخص Galaxy Crypto بلومبرگ ۱٫۵٪ افزایش یافت.

کاهش قیمت در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پس از کاهش سالیانه ۲۰۱۸ و ماه های عدم فعالیت برای شروع سال مالی، موجب افزایش قیمت در بازار شده است. با این حال برخی دیگر، مانند
Tyler Winklevoss ، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Gemini Trust Co می گویند “سرمایه گذاران حقیقی ،کماکان عامل محرک بازار رقابتی رمز ارزها هستند.”

با این حال، بانک جهانی Goldman Sachs Group Inc  پس از تصویب مدیر اجرایی خود  
David Solomon ، اعلام کرد قصد دارد تا یک استراتژی برای ارایه رمز ارز اختصاصی مربوط به خود را جهت پرداخت هزینه ها ارایه دهد. JPMorgan Chase & Co. در ماه فوریه اعلام کرد که توسعه ی JPM Coin آماده سرویس دهی به مشتریان این شرکت می باشد.

شرکت فیسبوک در ماه ژوئن یک سکه جدید را برای پرداخت  معرفی کرد که Libra نام داشت. شرکت رسانه های اجتماعی در نظر دارد تا سال آینده آن را روانه بازار کند.

در اوایل ماه جولای، رقابت در بازار رمز ارزها  معاملاتی بی نظیر را برای  ارزهای اصلی به همراه داشت که این امر در ادامه کاهش تقریبا ۲۱ درصد و رسیدن به قیمت ۱۰،۰۰۰ دلاری رخ داد. بیت کوین بین سود دهی زیاد و ضرردهی بالا  با بیشترین سطوح نوسانات در مقایسه با سال ۲۰۱۸  قرار دارد. با این حال، این رمز ارز در حال حاضر ۲۵۰٪ در سال جاری رشد داشته است.

https://www.livemint.com/market/stock-market-news/bitcoin-approaching-its-highest-price-of-2019-1562768217851.html

One thought on “بیتکوین در حال نزدیک شدن به بالاترین نرخ خود در سال ۲۰۱۹ است”
  1. […] یک صندوق سرمایه گذاری برای رمز ارز ها ایجاد کند که هدف آن سرمایه گذاران بنیادی است.پیترز تنها سرمایه گذار در بیت کوین نیست. یکی از سرمایه گذاران شرکت سرمایه گذاری مستقر در لندن Ruffer LLP اخیراً اعلام کرد :۲.۵٪ بیت کوین را در صندوق سرمایه گذاری موجود دارد.این شر… […]

پاسخی بگذارید