قیمت بیتکوین  بار دیگر به بیش از ۱۰۰۰۰ رسید در حالی که نرخ سایر ارز های دیجیتالی در حال کاهش است.

به گزارش Coin360 ، قیمت بیت کوین در حال حاضر ۱٫۰۶٪ در روز افزایش یافته است که در حدود ۱۰۰۳۴ دلار است. با نگاهی به نمودار هفتگی قیمت بیتکوین، افزایش قیمت این رمز ارز حدود ۲٫۶۸٪ بوده است.

همانطور که پیش از این امروز Cointelegraph گزارش داده بود ، رائول پال ، رئیس سابق شرکت های سهام در دفتر گلدمن ساکس انگلستان و بنیانگذار  موسسه سرمایه گذاران جهانی ماکرو و گروه real vision ، معتقد است که شانس بیت کوین حتی اگر کمتر از ۱ هم  باشد،  ارزش سرمایه گذاری بلند مدت دارد.

اتریوم در میان آلت کوین ها، بیشترین سرمایه گذاری بازار را به خود اختصاص داده است که در حال حاضر در جایگاه ۲۲٫۷ میلیارد دلار است. دومین آلت کوین بزرگ ، XRP Ripple ، در زمان انتشار مطبوعات دارای ۱۳٫۱ میلیارد دلار بازار است.

داده های Coin360 نشان می دهد که اتریوم در طی ۲۴ ساعت گذشته حدود نیم درصد از ارزش خود را از دست داده است. در زمان انتشارمطبوعات ، این رمز ارز حدود ۲۱۴ دلار معامله می شود. در این هفته، این سکه نیز حدود ۰٫۹۲٪ از ارزش خود را از دست داده است.

در میان ۲۰ رمز ارز پر طرفدار ، سرمایه گذاران از طریق سرمایه گذاری بر روی ارزهایی به جز بیتکوین سود آوری داشته اند ، ارزهایی چون (XTZ) با حدود ۷٫۸۸٪ رشد ،  (BNB) با  3.73٪ افزایش ،  (LTC)  با  2.83 دلار افزایش و  (BCH)  با ۰٫۱۳ درصد افزایش ،می باشند.

در زمان انتشار مطبوعات ، کل سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده ۲۷۴٫۱ میلیارد دلار بوده است که حدود ۱٫۲۶٪ پایین تر از ارزش گزارش شده در هفته گذشته است.

در بازارهای سنتی ، بورس سهام ایالات متحده تاکنون شاهد دستاوردهای اندکی است که S&P 500 با افت ۰٫۸۹٪ و nastaq در زمان انتشار مطبوعات ۱٫۴۱٪ کاهش یافته است. از طرف دیگر شاخص نوسانات   VIXنیز ۱٫۴۱٪ را از دست داده است.

معاملات آتی و شاخص های عمده نفت در حال حاضر دستاوردهای خفیفی را تجربه می کنند که WTI Crude با ۳٫۱۸٪ کاهش ، Brent Crude 2.71٪ و ۱٫۳۶ Mars US ٪ در زمان انتشارمطبوعات رشد داشته اند. به گزارش OilPrice ، سبد اوپک ۰٫۱۷ درصد رشد دارد و شاخص خام کانادا نیز در طی ۲۴ ساعت  گذشته ۶٫۶ درصد  افزایش یافته است.

چطور ممکن است بازار بورس رشد داشته باشد در حالی که بنا بر گزارش ها، بسیاری از سهام ها در حال افول میباشند.

بیت کوین بهترین عملکرد را در بازار داشته است.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-holds-10-000-as-us-stock-market-sees-minor-uptick?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید