همانطورکه در مقاله کوارتز  منتشر شده در تاریخ ۱ اگوست بدان اشاره شد، با توجه به اینکه بیت کوین در حال حاضر ۹،۹۵۰ دلار است ، خریداران خرده فروش با چشم پوشی از رقمی مانند ۰٫۰۰۰۹۹۵۰ BTC با آن مواجه می شوند!

ساتوشی: واحد آسانتری برای مقابله با آن؟

با تجارت بیت کوین با چنین قیمت بالایی ، استفاده احتمالی از رمز ارزها برای پرداخت های خرده فروشی روزمره دور از ذهن نیست و سر کار داشتن با مبالغ روزمره با تعداد  فزاینده ای از ارقام اعشار کسل کننده است.

بنابراین برخی در مورد تصویب گسترده تر – و حتی رسمی کردن نمادی برای ساتوشی – استدلال هایی ارائه می دهند. نامی که به کوچکترین واحد غیرقابل تفکیک ارزدیجیتالی یا صد میلیونمین بیت کوین داده می شود.

یافتن نمادی برای ساتوشی

نماد بیت کوین “B”  که توسط مخترع سکه ، ساتوشی ناکاموتو به عنوان نماد نسخه اولیه مشتری اصلی بیت کوین طراحی شده است، اکنون بخشی از نسخه ۱۰٫۰ یونیکد ، استاندارد صنعت محاسبات برای کاراکترها است. یونیکد ۱۰٫۰ در ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شد ، درست یک دهه پس از اختراع بیتکوین.

ورود آن به یونیکد ۱۰٫۰ به لطف تلاش های بی وقفه مهندس نرم افزار کن شیریف بود. شیریف در پاسخ به تماس های فزاینده برای رسمی سازی نمادی که به تصویب گسترده تر ساتوشی کمک می کند ، درتاریخ ۲۹ ژوئیه توئیت کرد:

من اکیداً توصیه می کنم از نمادی استفاده کنید که قبلاً در یونیکد وجود دارد. با اینکه هیجان انگیز است شخصیت جدیدی برای ساتوشی اختراع کنید ، اما این کار غالباً غیرقابل استفاده خواهد بود و باعث ایجاد مشکلاتی می شود. “

با وجود این ، اعضای  جامعه مشتاقانه تلاش می کنند تا از جمعیت خود استفاده کنند و امکانات مورد علاقه خود را برای شخصیت جدید ترویج دهند ، شور و هیجان همچنان آشکار نشده است. یکی از مفسران به شوخی گفت – پیوست یک نماد USD از “$” – که:

“نماد واقعی ساتوشی از  مدت ها پیش تا کنون در اینجا بوده است. اکنون می توانیم ارسال طرح های s —-y را در اینجا متوقف کنیم.”

همانطور که گزارش شده است ، اصطلاح “Satoshi” در اصل “اسم” شخصیت بسیار اساطیری در پشت بیت کوین ، ساتوشی ناکاموتو است که ناپدید شدن اسرا امیز او در اواخر سال ۲۰۱۰  از وی به اندازه رمز ارز ابداعی که در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ با انتشار مقاله ای در مورد بیت کوین صورت گرفت، چهره مشهوری بر جای گذاشت.

https://cointelegraph.com/news/as-bitcoin-price-soars-some-say-its-time-for-satoshis-to-get-a-symbol?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید